Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging kinderen van mijn klas

  7-6-2015 16:57:34
Hoi allemaal,

Ik vervang sinds de krokusvakantie de juf van het eerste leerjaar in mijn school (daarvoor stond ik ook al 1 dag per week in deze klas).
Ik wil de kinderen van de klas uitnodigen voor de misviering en aansluitend is er in de zaal naast de kerk een "receptie" met een drankje en hapjes van een frietmobiel. Ook hebben we een springkasteel voorzien als het goed weer is.

Ik zou graag een uitnodiging maken voor de kinderen, maar weet niet goed hoe ik alles moet formuleren aangezien het de bedoeling is dat de kinderen komen zonder dat de ouders ook op onze "receptie" aanwezig zijn. Ik heb wel de juf die ik vervang aangesproken en zij ziet het zitten om samen met andere juffen de leerlingen op te vangen en in het oog te houden tijdens de misviering en de "receptie" achteraf.

Heeft een van jullie een idee hoe ik dit kan verwoorden zonder ouders hiermee tegen de borst te stoten?

ine
1-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1609


Mich
4-7-2015
 Meld misbruik7-6-2015 19:16:00

Hey ine

Als je de uitnodiging specifiek aan de kinderen richt, zou dat dan niet duidelijk zijn? En als je in de uitnodiging zelf iets zet in de trend van "na de viering nodigen we alle kinderen graag uit om mee te komen vieren in de zaal naast de kerk" , lijkt het mij zeker wel duidelijk.
Ik denk sowieso niet dat je ouders tegen de borst zal stoten door enkel de kinderen te vragen. Ik denk dat ouders wel blij zijn dat hun kinderen gevraagd worden, zonder dat ze zelf uitgenodigd worden. En zelf vind ik dat ook wel logisch, dat jij als juf enkel de kindjes van je klas vraagt.
Ik vind het in ieder geval echt een heel leuk idee en concept dat je de kinderen vraagt op een feestje met springkasteel en frietjes! Zullen ze helemaal geweldig vinden op het huwelijk van hun juf :-)



Steven
22-8-2015
 Meld misbruik7-6-2015 21:24:46

Hey Ine,

superleuk idee! Alleen vrees ik dat er toch ouders gaan zijn die graag bij hun kinderen gaan blijven aangezien het gaat om een buitenschoolse activiteit, er vooral volwassenen aanwezig gaan zijn die de ouders van haar nog pluim kennen (ik veronderstel dat je niet enkel voor de kids van je klas de receptie zal doen?) en het tenslotte nog maar kids zijn van 6-7 jaar... Ook denk ik dat er toch ouders gaan zijn die het voortouw gaan nemen om een presentje te voorzien voor jou uit naam van de kids en dan kan je het toch niet maken van hen niets aan te bieden vindt ik persoonlijk :$
Maar allesinds: superidee!

Groetjes Dorien



Mich
4-7-2015
 Meld misbruik7-6-2015 21:27:44

Ok, ik kan Steven misschien ook wel volgen. Misschien uitdrukkelijk vermelden dat er andere juffen aanwezig zijn om een oogje in het zeil te houden op hun nog jonge kinderen?



Inge
7-8-2015
 Meld misbruik7-6-2015 22:42:40

Ik zou het gewoon eerlijk zeggen aan de ouders. Geef je uitnodiging mee met het oudercontact; zeg dat de kindjes welkom zijn en dat er juffen zijn om op hen te letten. Zeg erbij dat je een kinderreceptie houdt ofzo :)
Of zet letterlijk op de uitnodiging de naam van het kind (op de envelop) en dan iets van 'uitnodiging voor de kinderreceptie' :D
Enkele van mijn leerlingen gaan muziek spelen i/d mis, maar dat zijn 16jarigen ;)



Kim

 Meld misbruik22-1-2016 19:52:21



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info