Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele cadeau manier op uitnodiging

  20-5-2015 13:38:59
Hoi bruidjes,

Hebben jullie toffe manieren om niet enkel een envelopje op de uitnodiging te zetten?
Ik heb al toffe dingen gehoord met op voorhand te laten sponsoren via een bankrekening voor bv een huis dat je op dat moment ook moet verbouwen, of een huwelijksreis waar de gasten een deeltje van kunnen sponsoren. Het idee is om de gasten te laten weten waar hun centjes naartoe zouden gaan als ze je cadeau geven.
Maar een rekeningnummer vind ik wat riskant en wat onpersoonlijk denk ik.. en doet iedereen dit? Wat met gasten die niets storten?

We willen toch liever iets met een echte enveloppe maar dan iets tofs.. ;)

Elien

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1753


Melissa
18-7-2015
 Meld misbruik20-5-2015 16:54:36

Hey Elien, hierbij enkele ideetjes:

Vrijblijvende cadeautip:


We hebben al veel potten en pannen,
maar nog duizend en één plannen.
Mocht u ons met iets willen verrassen,
dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen.

Omdat wij op huwelijksreis gaan, hebben bloemen bij ons geen lang bestaan,
willen jullie ons toch iets schenken,dan mogen jullie gerust aan ons spaarvarkentje denken.

Voor ons liever geen bloemen of geschenken maar je mag altijd aan ons spaarvarkentje denken.

Wilt u ons echt verrassen? Dan hopen we dat het in ons spaarvarkentje zal passen.

Bloemen zijn een leuk idee, maar kunnen op onze huwelijksreis helaas
niet mee.

Veel succes nog!

Melissa




Mich
4-7-2015
 Meld misbruik20-5-2015 18:42:20

Wij hebben een lijst op trouwlijst.be. Dan geven de mensen ook geld maar kiezen ze heel concreet waar dat naartoe gaat. Werkt echt prima en heel leuk!

Op onze uitnodiging staat ook een versje, dat we al alles hebben enzo, en eindigt met "het mooiste geschenk is voor ons je aanwezigheid". Dat wilde ik er per se bij omdat ik echt niet wil dat iemand zich verplicht voelt terwijl wij effectief alles al hebben en materieel/financieel niets tekort komen.



Inge
7-8-2015
 Meld misbruik23-5-2015 17:16:04

Wij hebben: voor ons geen huwelijkslijst of bongobon, we sparen voor een tripje naar de mexicaanse zon :D



vannessa
28-8-2015
 Meld misbruik9-6-2015 8:07:56

wij hebben onze lijst aangemaakt op www.huwelijksreislijst.nl.

hier stel je zelf een lijst samen en de mensen kunnen dan bv een ontbijtje op zaventem kopen, uiteindelijk is het hetzelfde als storten op je bankrekeningnummer, maar toch leuker. ze krijgen ook een bon die ze op het feest kunnen afgeven. zo hebben ze toch meer het gevoel dat ze iets gegeven hebben.

Eenmalig betaal je minder dan 50 euro om de site een jaar live te houden, maar verder moet je geen kosten betalen of percent afgeven voor gekregen bedragen, wat toch wel op de meeste gelijkaardige sites van toepassing is (als je de kleine lettertjes leest)


succes,

Vannessa



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info