Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautip vergeten op de uitnodigingen

  19-5-2015 13:22:44
Hallo iedereen,

Onze uitnodigingen zijn al gedrukt, we zagen toen pas dat we de cadeautip vergeten zijn! Hoe zouden jullie dit oplossen?
Ik had al gedacht om misschien kleine stickertjes te laten maken met de cadeautip (een envelopje) en deze op de linkerzijde van de kaart te kleven... al heb ik geen idee waar ik dit moet laten doen en wat de kostprijs hiervan is.
Of misschien een apart kaartje erbij steken...of is dit raar? En wat zet je dan op dat kaartje?
Of gewoon zo laten? Al is een kaart zonder cadeautip misschien wel een risico... Wat zouden jullie doen?
Alvast bedankt voor de tips ;-)
Groetjes!

Tamara
14-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2134


Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik19-5-2015 15:19:47

Ik zou het zo laten. Mensen die iets willen schenken, zullen het zeker en vast vragen of in een envelopje stoppen denk ik.



evy
20-5-2016
 Meld misbruik19-5-2015 16:17:49

Ik zou het ook gewoon zo laten. Ze zien wel dat jullie geen lijst hebben, dus ik denk dat de meeste mensen dan sowieso centjes geven en anders zullen ze het wel vragen, denk ik.



Hanne
4-7-2015
 Meld misbruik19-5-2015 16:18:07

Ik zou het ook zo laten. Wij hebben zelf geen cadeautip :-).



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik19-5-2015 20:11:47

Gewoon laten :-)



Karen
20-6-2015
 Meld misbruik20-5-2015 12:34:06

Wij hebben het (bewuwst) niet op de uitnodiging gezet.
We wonen dan meer dan 1,5 jaar samen dus de mensen zullen dan wel weten dat wij alles al hebben voor in ons huisje. De meeste mensen geven tegenwoordig toch sowieso geld dus wij vonden het niet nodig om dit op de uitnodiging te zetten duuuuus ik zou het ook gewoon zo laten :-)



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik21-5-2015 13:05:14

idd laten zoals het is, zou ik ook doen. wij hebben dit er bewust niet op gezet , we zijn 18 jaar samen en gaan nu trouwen ik vond het erover om de mensen eraan te herrinneren dat een envelopje welkom is . Als ik zelf uitgenodigd word op een trouwfeest neem ik zowieso een envelopje mee dus ik vermoed dat iedereen zo redeneert !!! no stress! ;-)



Tamara
14-8-2015
 Meld misbruik22-5-2015 10:44:12

Thx iedereen, misschien moeten we het inderdaad maar zo laten ;-) groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info