Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ouders x 3

  5-2-2007 12:22:32
Dag iedereen,

Praktisch probleem: Mijn ouders zijn gescheiden en beide hertrouwd. Ik heb dus een mama & stiefpapa, een papa & stiefmama en daarnaast uiteraard mijn schoonouders.
Nu vroeg ik me af hoe het zit met de uitnodigingen. Is er een voorschrift dat zegt hoe deze 3 koppels op de uitnodigingen komen te staan? In welke volgorde? Of maakt het allemaal niet zo veel uit?

Herkent iemand dit probleem?

Groetjes
Marijke

Marijke
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 395


Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik5-2-2007 12:49:11

Hoi Marijke

mijn vriend en ik zitten in dezelfde situatie... Zijn ouders zijn ook gescheiden en hertrouwt. Daar mijn vriend door zijn papa (die daarna hertrouwt is) opgevoed is, gaat hij met zijn stiefmama in de suite, ik uiteraard met mijn vader en dan komen zijn mama en stiefpapa...

Op de uitnodigingen hebben wij dit ook zo toegepast... Eerst mijn ouders, dan zijn papa en dan zijn mama...

Ook aan de eretafel lossen wij dit zo op.. We hebben wel wat "problemen" gehad met zijn mama om dit uit te leggen, maar uiteindelijk respecteert ze onze beslissing..

Veel succes
Sarah
15/09/2007



Mieke
28-7-2007
 Meld misbruik5-2-2007 14:37:24


bij mijn vriend is het ook het geval. wij lossen het zo op: op de uitnodiging eerst mijn ouders dan zijn moeder (wij hij tot 2 jaar geleden nog bij woonde) en dan zijn vader. voor de kerk zal ik met mijn vader binnen komen, mijn vriend met zijn moeder, mijn moeder met zijn vader, zijn stiefmoeder met zijn stiefvader(dit kan natuurlijk enkel als ze elkaar allemaal goed vestaan).
voor het avond feest zitten de ouders niet aan de eretafel maar bij de tantes en nonkels.

Wij hebben natuurlijk veel geluk dat ze nog een beetje met elkaar overeenkomen, dus niemand doet moeilijk over de combinaties.
hopelijk loopt het bij jullie ook zo goed.

groetjes
Mieke
28-07-07



Els
30-6-2007
 Meld misbruik13-2-2007 14:28:16

Hoi Marijke

Ik heb ook het zelfde probleem maar doordat ik beter overeen kom met mijn stiefpa dan mijn pa. Staat eerst mijn ma en dan mij op de uitnodiging. En is het ook mijn stiefpa die mij begeleid. Maar dat is hoe je het zelf voelt en wilt hoe het gebeurt dit is bij jou mss anders dan bij mij. je komt er wel uit veel succes

groetjes els
30/06/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info