Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen afprinten

  4-2-2007 19:29:32
Hallo,

Ik heb al meerdere malen gelezen dat sommigen hun uitnodigingen zelf maken. Gaan jullie dan met de ontwerpjes naar de drukker of printen jullie ze zelf uit?
En welke printer heb je daar dan best voor nodig?

Dankjewel en groetjes
Karen

Karen
24-11-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1107


bieke
18-5-2007
 Meld misbruik4-2-2007 19:44:12

Wij zijn eerst met een ontwerp naar de drukker geweest, maar schrokken toch een beetje van de prijs. Was heel wat duurder dan standaarduitnodigingen. Nu hebben we ze een beetje aangepast zodat we ze zelf kunnen afdrukken. Ik denk dat gewone printer minder goede kwaliteit geeft dan een laserprinter bv. Papier kan je bij AVA of zo halen.

groetjes



Mieke
15-6-2007
 Meld misbruik4-2-2007 20:08:33

Hallo,

Even ter info. Voor een verjaardagsfeestje van mijn aanstaande heb ik ook zelf de uitnodigingen gemaakt. Deze heb ik gemaakt op mijn pc en dan doorgestuurd naar een copiecenter in de buurt. Die hebben dit heel mooi afgedrukt.

Groetjes,
Mieke



Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik5-2-2007 8:25:58

Dag Karen
Ik heb onze uitnodingen zelf gemaakt. Wij zijn er dan mee naar een copiecentrum getrokken. Een copiecentrum kan ze beter printen, dan je zelf kan. De inkt wordt nog eens speciaal gefixeerd. Ook de prijs valt super mee. Voor 150 uitnodigingen betaalden we 30 euro printkosten en 18 euro voor het papier.

Ingrid



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik5-2-2007 10:03:20

Hallo,

Wij printen ze zelf...
Wij hebben een goeie printer en de kwaliteit valt zéér goed mee...
Ook vooral omdat 't geen gewoon formaat is (46 X 15,5)

Wij hebben een HP all-in-one printer, scanner, copier... (ne gewone printer dus) en ik pas mij aan aan de printer (ik print ze in 4 keer :-) Valt nog mee van werk hoor )

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik5-2-2007 10:36:45

Hey,

Wij gaan onze uitnodigingen zelf afdrukken. Ik doe dat op de copieermachines op mijn werk. Dat geeft een mooie kwaliteit en zo betaal ik maar € 0,12 per uitnodiging.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Veroniek

 Meld misbruik6-2-2007 9:36:59

Hoi

Wij maken onze uitnodigingen zelf en laten het afdraaien bij een drukker. Als we het uitrekenenen zal het op 3,10 euro komen per kaart (met enveloppe en postzegel) en we vonden dat het betere kwaliteit was bij een drukker dan het zelf doen en de drukker hielp nog wat met de lay-out e.d. als er probelemen waren ofzo mocht ik altijd bellen en kreeg ik hulp...

Ik vond dat dit reuze meeviel, want heb het eens geprobeerd met onze printer (ook een zoals Ilse) en vonden het toch niet dat ietsje meer... We zitten ook met een moeilijk formaat, het is een drieluik en we moeten printen tot op de rand van het blad en met een printer gaat dit niet...

Maar dit moet je zelf beslissen natuurlijk.
Wij maken al onze kaartjes zelf en printen ze zelf, maar voor onze trouw vonden we dat het dat ietsje meer mocht hebben en daarom kiezen we voor de drukker...

Veel succes!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Karen
24-11-2007
 Meld misbruik6-2-2007 15:02:09

Dankjewel voor jullie antwoordjes!

Groetjes
Karen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info