Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Allerhande decoratie te koop - links naar 2dehands.be

  31-3-2015 11:47:47
We zijn nog steeds aan het nagenieten van ons huwelijk op 14/3 - maar toch al enkele spulletjes te koop.

Kort samengevat: fotokaders, diverse theelichthouders, theelichtjes + led theelichtjes, magazines, paraplu's, gastenboek, enveloppendoos, boompjes, candle bags, lintjes, ...

Ons thema was ROOD (er zitten ook enkel imoenen zaken tussen).

Zie links hieronder (staat ook op kapaza).

http://www.2dehands.be/huis-meubelen/overige-huis-meube...

http://www.2dehands.be/huis-meubelen/overige-huis-meube...

http://www.2dehands.be/huis-meubelen/overige-huis-meube...

http://www.2dehands.be/huis-meubelen/overige-huis-meube...

http://www.2dehands.be/huis-meubelen/overige-huis-meube...

Grtjs
Sylvie

P.S. Prijzen zijn bespreekbaar!

Sylvie
14-3-2015
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1648


Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik31-3-2015 11:49:43

Misschien nog handig: jullie kunnen mij steeds bereiken op sylviederoo@hotmail.com.



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik31-3-2015 12:37:31

Ik ben wel geïnteresseerd in de enveloppendoos. Is het mogelijk om die met de post op te sturen?



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik31-3-2015 12:38:56

hey, sylvie

proficiat met jullie trouw;hoop dat alles naar wens verlopen is,en gienet er maar van

nu kan je echt zeggen mijn MAN kijk er ook al naar uit,meestal zeg ik mijn man en dan vragen de mensen aaaa zijn jullie getrouwd? MNEEEE maar binnenkort kan ik ook met trots zeggen JA IK BEN GETROUWD

nu ga ik even snollen naar je links grtjes sofie




Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik31-3-2015 12:58:19

Hey Tessa, ik denk wel dat dit moet lukken. Van waar ben je ergens (gewoon ter info omdat we her en der wel wat volk hebben wonen)? Ik vraag dit omdat ik denk dat het met de verzendkosten misschien even veel is als een nieuwe doos :-).



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik31-3-2015 12:59:51

Hey Sofie,

het was fantastisch. We hebben zo hard genoten! Ervoor wat stress gehad maar bewust alles zo goed geregeld dat we de week ervoor en de dag zelf geen zenuwen hadden waardoor we er super hard van konden genieten. Hebben een dag gehad die nog mooier was dan we voor ogen hadden. En ja, ik nu eindelijk zeggen MIJN MAN - hoe zalig is dat? ;-)

Alvast veel voorbereidingsplezier - en als jullie hulp nodig hebben met wat dan ook - ben ondertussen al geroutineerd en heb nu veel tijd over ;-)

Grtjs
Sylvie



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik31-3-2015 16:11:27

Tessa, heb je nog interesse in de enveloppendoos. Er is nog iemand die deze graag zou willen maar jij was de eerste om te reageren dus .... grtjs



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik1-4-2015 19:32:12

Bedankt sylvie maar geef ze dan maar aan die andere mensen.
ik kijk wel even bij ava 😊



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik1-4-2015 19:32:37

Ok thx!



inge
7-5-2016
 Meld misbruik2-4-2015 12:23:29

Hey Sylvie, tof te horen dat alles goed verlopen is. Kan je me zeggen waar je de stylo's gekocht hebt? Ik vind ze heel leuk maar 5 is een beetje weinig.
Thanks



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik2-4-2015 18:44:21

Trouwen-online-shop.nl.
Wees wel alert. Mijn bestelling kreeg ik maar niet toegestuurd, heb zelf een mail gestuurd om dan te vernemen dat mijn gastenboek niet meer in voorraad was. Ze vroegen dan of ze een soortgelijk mochten opsturen. Maar het trok er in de verste verte niet op. Ik keek toen op de site en zag dat wij aanvankelijk 5€ meer hadden betaald. Terug mail gestuurd en dan wel maand later geld terug gekregen. Ook de stylo's zaten aanvankelijk niet bij de bestelling. Maar bon, als je zelf alert bent en mailtje stuurt komt het zeker in orde.
Per stylo is het 5€. O ja, ook 1 stylo was stuk. Ik heb wel de moeite niet meer gedaan om hiervoor nog te mailen ... had andere voorbereidingswerken :-)
Succes met de voorbereidingen!



inge
7-5-2016
 Meld misbruik3-4-2015 12:36:56

Bedankt voor de info. Ik wel wel die 5 stylo's van jou kopen, ik kan er dan nog altijd bijbestellen via trouwen-online.
Laat je me weten hoe we dit kunnen regelen?
Thanks



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik4-4-2015 11:15:06

Hey Inge,

de stylo's zijn jammer genoeg al weg :-)

Grtjs



inge
7-5-2016
 Meld misbruik4-4-2015 19:54:49

Geen probleem. Toch bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info