Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes voor originele uitnodiging

  30-3-2015 20:03:36
Hoi allemaal, wij zijn op zoek naar een originele uitnodiging maar het ontbreekt ons aan inspiratie. Alle ideetjes zijn welkom!

Sil
1-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2153


Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik30-3-2015 20:31:45

Ik volg even mee want kan ook wel wat inspiratie op dat gebied gebruiken.



kathleen
27-6-2015
 Meld misbruik30-3-2015 20:37:56

Wij hebben singles gekocht in kringloopwinkel en dan stickers laten maken bij plakfoto.nl. Ook originele hoesjes gekocht om singles in te steken, dus met een gat in het midden, zodanig dat je de stickers ziet. Iedereen vond het fantastisch. Als je wil kan ik wel een foto via email opsturen hoe het eruit ziet.




Elena
29-8-2015
 Meld misbruik30-3-2015 20:59:56

Wij wilden ook iets origineels. Ik zou graag deze willen...

https://www.pinterest.com/pin/410531322258959657/




Dominique
2-5-2015
 Meld misbruik30-3-2015 23:42:15

Kijk eens op www.tadaaz.be of via pinterest.com (wedding invitations).



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik31-3-2015 7:30:14

Hallo,
Wij hebben USB bankkaarten laten bedrukken met onze foto en de boodschap "wij gaan trouwen".Daarop hebben we een filmpje geplaatst waarin onze zoon ons huwelijk aankondigt en iedereen uitnodigt voor het feest. Daar we geen receptie houden is iedereen uitgenodigd en moesten we geen verschillende filmpjes maken. Ga eens naar de site van USB Concept en vraag daar een prijsofferte aan. Je word er heel vriendelijk geholpen en ze denken met je mee.
Veel succes
Groetjes Sandra



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik31-3-2015 8:15:11

Wij hebben onze uitnodigingen laten maken door een grafisch ontwerper, zijn heel tevreden van het resultaat en krijgen veel goeie reacties!



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik31-3-2015 11:48:15

Aangezien wij heel veel reizen, zijn onze uitnodigingen boarding passes, volledig zelf ontworpen, maar wel laten drukken. Alle boarding passes zijn op naam en volledig gepersonaliseerd, met een QR-code die leidt naar een website van onze fictieve vliegmaatschappij, waar ze hun aanwezigheid kunnen confirmeren en ook 'tax free huwelijksgeschenken' kunnen kopen.

We hebben er ons werk mee gehad :-)

Tot nog toe alleen maar superenthousiaste reacties.



Lien
7-6-2014
 Meld misbruik31-3-2015 14:07:12

Karolien,

Wij hadden hetzelfde :)! Uitnodiging is een 'aangepast' internationaal paspoort, met daartussen de gepersonaliseerde boarding passes met QR code naar de check-in website!

En bijhorende 'airport' enveloppes (rood/blauwe rand)

Super reacties gehad!



Anke
22-7-2016
 Meld misbruik31-3-2015 18:01:46

Karolien en Lien, dit is een super idee! Ons thema is ook reizen dus ben ik hier wel zeer geïnteresseerd in. Hebben jullie hier nog ergens een foto van? Lien, heb jij ze ook zelf ontworpen of dit via iemand anders laten doen? Ik ben namelijk zelf niet zo creatief...
Alvast bedankt !



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik31-3-2015 19:39:55

Een uitnodiging zoals dit is ook wel leuk: http://mediaspot.be/nieuw2015/
We hebben dat op de trouwbeurs gezien.



Sarah
1-8-2015
 Meld misbruik31-3-2015 21:05:24

Hey Lien, bij ons is het thema ook reizen. Heb je de enveloppedoos toevallig nog?



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik1-4-2015 8:26:17

Dag Anke,

Je kan mijn uitnodiging hier terugvinden:
https://www.dropbox.com/s/mn2sxzxy7d9aw5d/uitnodiging.P...

Ik heb de boekingscode & QR-code wel even doorstreept, want anders is het mogelijk om in te loggen en da's niet de bedoeling he! (we tracken alles wat er op onze site gebeurt, inclusief elke login, vandaar).

Op onze website kun je dan bevestigen, en ook onze huwelijksreis sponsoren, door onderdelen van de reis aan te kopen.

Andere reisgerelateerde items die wij nog hebben:
- Tijdens de ceremonie liggen er op de stoelen "safety instruction cards". Hierop kunnen de gasten ons een tip voor een gelukkig huwelijk opschrijven en opvouwen tot papieren vliegtuigjes, die ze naar ons moeten gooien na de ceremonie
- ons gastenboek bestaat uit postkaartjes van alle plaatsen waar wij ooit zijn geweest. De gasten kunnen dan een kaartje nemen, hier iets opschrijven en dat in een gesloten houten kistje steken

Groetjes
Karolien



Anke
22-7-2016
 Meld misbruik1-4-2015 18:18:51

Bedankt Karolien! Ziet er super uit! En zo'n toffe ideeën dat jullie hebben!



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik1-4-2015 23:26:04

Amai Karolien, zo'n mooie uitnodiging, echt fantastisch gedaan!!



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik2-4-2015 8:34:57

Bedankt (blozend) :-)



Lien
7-6-2014
 Meld misbruik2-4-2015 21:39:46

Wie die van ons wil zien moet mij maar n mailtje sturen via lien_ongenae@hotmail.com, dan stuur ik onze ontwerpen wel door (internationaal paspoort, vliegticket, menu)

Wij hadden voor onze ceremonie zonnebrillen met opdruk als 'exclusief reisattribuut', en daarnaast nog aangepaste menukaarten (elke tafel was een bestemming waar we al geweest waren) en gasten kregen postkaarten met de bestemming/tafel erop)



Elly
22-5-2015
 Meld misbruik6-4-2015 21:29:07

Hoi hoi, dit is de onze ...

https://www.dropbox.com/s/kmxe08spwlnptff/uitnodiging%2...

Hebben we gekopieerd op magneetpapier , leuke reacties op gehad.

Groetjes, Elly


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info