Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vermelding kaartje

  29-3-2015 15:22:24
Beste trouwlustigen

We zitten te knoeien met de verwoording van onze "receptie". Na het burgerlijke huwelijk gaan we samen een glaasje cava drinken en zijn er chips en nootjes voor de aanwezigen. Nu twijfelen we enorm aan de verwoording op de uitnodiging, want bij het woord receptie denken wij steeds aan een receptie van twee uur met massa's warme en koude hapjes terwijl wij het kort en simpel willen houden. Hoe vermelden we dit het best zonder foute verwachtingen te creëren bij de gasten?

Bedankt

Joyce en Collin

joyce
27-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1636


Magriet
16-9-2016
 Meld misbruik29-3-2015 16:27:33

Je kan eventueel spreken van een 'toast' en niks zeggen over hapjes.
Dan verwachten mensen ook geen uitgebreide receptie.



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik29-3-2015 16:48:00

Toast vind ik inderdaad wel leuk...

:-)



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik29-3-2015 16:51:15

Toast is inderdaad wel goed. Of je kan er ook iets op zetten in de aard van: na het burgerlijk huwelijk willen we met jullie een glaasje klinken.



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik29-3-2015 20:31:17

een korte receptie? :p al denk ik dat bovenstaande voorstellen beter klinken



lynn
16-9-2016
 Meld misbruik30-3-2015 11:26:04

hey iedereen..
Ik zit met een grote ?..... wat zouden jullie doen..wij trouwen in de namiddag maar 'svnds is er enkel feest voor familie en naaste vrienden..zouden wij voor de receptie de baas en collega's vragen..weet wel da mijn collega's zeer grote profiteurs zin :p en ik kom maar het best overeen met 2collega's..kwil dan ni daz gewoon profiteren vn de avond en anders nooit veel praten..mo als ik 2collaga's ga vragn en ze komn da te weten..
vriendschap is ver te zoekn bij de collega's.
Wat zouden jullie doen??
grtjus!!!



lynn
16-9-2016
 Meld misbruik30-3-2015 11:26:33

oeps soory moest op het forum staen haha


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info