Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

  1-2-2007 10:33:49
Hallo iedereen,

Wij trouwen op 07/07/'07. Maar kan er mij iemand zeggen wanneer we best onze uitnodigingen versturen?

Alvast bedankt.

Ellen

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 420


Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik1-2-2007 10:35:55

Dag Ellen
Normaal gezien worden de uitnodigingen volgens de etiquette zes tot acht weken voor het huwelijk verstuurd. Wij trouwen op 28/04/07 en versturen ze eind februari. De uitnodigingen liggen wel al klaar thuis en als we mensen zien geven we ze nu wel al eerder mee. Het is heel leuk om ze zelf te kunnen afgeven
Ingrid



Sabrina
5-5-2007
 Meld misbruik1-2-2007 10:37:29

Wij gaan dit zo'n 7 à 8 weken ervoor doen...

Groetjes



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik1-2-2007 11:14:10

Hey,

Volgens de etiquette is het inderdaad 6 tot 8 weken (en 10 weken voor iemand in het buitenland) maar hou er wel rekening mee dat het verlofperiode is.

Groetjes, Sissi



Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik1-2-2007 11:34:53

Binnen twee weken trekken we de foto's voor op de uitnodigingen. Vanaf dat de uitnodigingen klaar zijn, sturen we ze op. Je kan nooit weten met de verlofperiode hé.

groetjes

Klaartje
28/7/2007



vanessa
20-12-2007
 Meld misbruik1-2-2007 11:35:32

Het had misschien leuk geweest om op je kerst en nieuwjaars kaartje een save the date te zetten...
Kan je nu natuurlijk ook nog doen.
Zeker de mensen die je graag bij je hebt, zou ik verwittigen met een kaartje (nog geen echte uitnodiging). ALs je je uitnodigingen nu al verstuurd, vergeten mensen dat immers tegen dan ook weer.



vanessa
20-12-2007
 Meld misbruik1-2-2007 11:36:45

HOu er rekening mee dat mensen rond deze periode hun vakanties vastleggen voor de zomer. groetjes



Ellen

 Meld misbruik1-2-2007 12:08:38

Dag iedereen,
We moeten eigenlijk nog aan onze uitnodigingen beginnen maar als ik het hier zo lees dan zouden ze rond eind april moeten verstuurd worden. da moet dus wel lukken hé. Bedankt voor de reacties!!
Grtjs.



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik1-2-2007 12:36:59

ela

wij gaan onze uitnodigingen versturen/afgeven midden juni, aangezien wij in september trouwen en de grote vakantie er juist voor komt he

Mie
22-09-2007



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik1-2-2007 19:49:31

Hallo,

Wij trouwen half augustus, ook tijdens het verlof dus. Versturen we onze uitnodigingen dan best al begin juni?

groetjes,
Helga



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik2-2-2007 20:57:51

ik denk van wel Helga, want het is toch verlofperiode hé, de mensen moeten toch op tijd weten dat ze dan zich vrij moeten maken


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info