Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleding mee op huwelijksreis nemen

  3-2-2015 10:33:42
Mijn getuige kwam met het idee om onze trouwkleding mee op onze huwelijksreis te nemen. Zodat we daar een foto reportage kunnen laten maken. ( we gaan op huwelijksreis naar Mauritius). Dit zou dan hele mooie foto's opleveren zo aan het strand, met de zon die opkomt, ...

Iemand ervaring hier mee? Is dit aan te raden?

Groetjes Evelien

evelien
9-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1461


Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik3-2-2015 10:45:57

Ik heb daar nog geen ervaring mee, maar ik heb daar ook al aan zitten denken. Denk wel dat je een extra valies zal nodig hebben om alles te kunnen meenemen en eventueel ginder alles nog eens moeten laten strijken, weet niet hoe een kostuum en een kleed een valiesreis overleven.



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik3-2-2015 13:29:35

Hey Evelien,

Wij leggen onze geloften af op Zanzibar. Dat wil zeggen dat wij ook onze trouwspullen (kleed, kostuum, accessoires) mee ga nemen. Wij doen eerst een week safari in Tanzania en daarna Zanzibar. Dus op onze safari moeten wij alle kleren en koffers meesleuren. Daarom doen wij alles van de trouw sowieso in een aprte koffer!
Als je nog twijfelt.. Doen zou ik zeggen!! Zo'n exotische foto's in je trouwkleed op het strand is echt wel uniek en fantastische herinneringen voor later! En oh zo romantisch!!

groetjes



bjorn
10-7-2015
 Meld misbruik3-2-2015 19:02:12

hallo evelien ,
wij nemen ook onze trouwkledij mee: wij houden deze aan namelijk omdat wij direct na onze drink naar de luchthaven moeten geen tijd om ons om te kleden.
ik vrees wel dat mijn trouwjurk iets te breed is maar daar passen we wel een mouw aan ik neem namelijk ook een extra koffer mee voor nadien alles op te bergen