Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleding mee op huwelijksreis nemen

  3-2-2015 10:33:42
Mijn getuige kwam met het idee om onze trouwkleding mee op onze huwelijksreis te nemen. Zodat we daar een foto reportage kunnen laten maken. ( we gaan op huwelijksreis naar Mauritius). Dit zou dan hele mooie foto's opleveren zo aan het strand, met de zon die opkomt, ...

Iemand ervaring hier mee? Is dit aan te raden?

Groetjes Evelien

evelien
9-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1461


Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik3-2-2015 10:45:57

Ik heb daar nog geen ervaring mee, maar ik heb daar ook al aan zitten denken. Denk wel dat je een extra valies zal nodig hebben om alles te kunnen meenemen en eventueel ginder alles nog eens moeten laten strijken, weet niet hoe een kostuum en een kleed een valiesreis overleven.



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik3-2-2015 13:29:35

Hey Evelien,

Wij leggen onze geloften af op Zanzibar. Dat wil zeggen dat wij ook onze trouwspullen (kleed, kostuum, accessoires) mee ga nemen. Wij doen eerst een week safari in Tanzania en daarna Zanzibar. Dus op onze safari moeten wij alle kleren en koffers meesleuren. Daarom doen wij alles van de trouw sowieso in een aprte koffer!
Als je nog twijfelt.. Doen zou ik zeggen!! Zo'n exotische foto's in je trouwkleed op het strand is echt wel uniek en fantastische herinneringen voor later! En oh zo romantisch!!

groetjes



bjorn
10-7-2015
 Meld misbruik3-2-2015 19:02:12

hallo evelien ,
wij nemen ook onze trouwkledij mee: wij houden deze aan namelijk omdat wij direct na onze drink naar de luchthaven moeten geen tijd om ons om te kleden.
ik vrees wel dat mijn trouwjurk iets te breed is maar daar passen we wel een mouw aan ik neem namelijk ook een extra koffer mee voor nadien alles op te bergen
mvg have fun op je weddingday!



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik4-2-2015 8:45:56

Hallo,

Wij hebben onze trouwkleren ook meegenomen op reis en daar onze huwelijksreportage gemaakt. Het kostuum is zeker geen probleem: dat is opvouwen en ging zo in de valies. Wij hadden wel een ander hemd mee dan op onze dag zelf (dat zat nl nog in de was, want wij zijn de dag na ons feest vertrokken). Mijn kleed hebben wij ook in de valies meegenomen. Aangezien er geen tijd meer was om het te reinigen voor we vertrokken, ruik je het dansfeest als je het uit je valies haalt op reis en zie je de kreuken. Maar ergens is dat geen probleem aangezien je het draagt en er dingen mee doet voor de reportage. Gewoon alles meteen ophangen als je aankomt in het hotel zodat de grootste kreuken er een beetje kunnen 'uithangen'. Mijn kleed was wel een simpel, recht kleedje, dus geen voile, thule of grote hoepelrok hier. Misschien dat dit toch iets lastiger is om mee te nemen :-)
Ik vond het in elk geval super om het dan opnieuw aan te doen en zelf mijn make up en haar te doen voor de fotoshoot.
Veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums