Terug naar overzicht
Dag Evy,Bij ons zijn de bruidskindjes onze eigen kindjes. Ons Lena'ken (4) zal een speciaal boeketje dragen met de ringen in, in het midden van da boeketje zit een spiraal waarrond de ringen hangen zodat ze ze nie kan verliezen. Lucas (3) draagt normaal gezien niks. Misschien een knuffelbeer, maar daar zijn we nog over aan het twijfelen.Grtjs.
Hoi EvyWij hebben 3 bruidskindjes, 2 jongens en 1 meisje.Het meisje (2 jaar) gaan wij het kussen geven met de ringen op. Een jongen (3,5 jaar) een koffertje laten dragen met kleurboekjes en kleurpotloden in en de tweede jongen (2 jaar) hebben we nog niet echt een idee... Misschien de snoepjes die we zullen uitdelen na de mis in een kruiwagen, maar dat zal te moeilijk zijn denk ik voor de kindjes om eraf te blijven...GroetjesVeroniek20 07 2007
Ik heb 1 bruidskindje, een meisje van 12 jaar. Zij draagt hetzelfde boeket als mij, maar dan in een mini versie, daarin zitten de ringen verwerkt.De ringen zijn tijdens de mis wel nog veilig bij de ceremoniemeester weggeborgen.groetjesKlaartje28/7/2007
Onze bruidsmeisjes (toen 8 en 6) droegen een snoepboeketje.De ringen werden bijgehouden door mijn getuige.groetjesKatrien4 maanden getrouwd
hallo, wij heeben onze eigen kinderen als bruidskindjes. 2 meisjes van 3 en 5 jaar. we hadden gedacht om hen een ballon te geven waar de ringen inhangen (van bij een ballonshop, daar kan je de ringen erin laten doen). de kinderen prikken dan de ballonen kaopt in de mis en de ringen hangen dan aan een koordje voor elk 1.groetjes sofie
Wij hebben 2 kindjes (7 en 9).Zij nemen elk hun favoriete knuffel mee en daar hangen we de ringen aan.Gwen 20/07/2007
hallo,wij hebben ook 2 bruidskindjes van 1,5j en 2,5j. De ceremoniemeester zal de ringen bijhouden en ze dan in de mis laten brengen door de bruidskinjes. hoe weet ik ook nog niet, maar ze zijn te jong vlogens de ceremoniemeester om de ringen al bij hen te hebben van in het begin. groetjes