Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleertjes kindjes

  31-1-2015 20:41:18
Hey,

Ik heb alweer een vraagje...
Ik vroeg me af of er winkels zijn die kinderkleertjes verhuren.
Die kleertjes kosten ook weer direct zoveel geld en meestal is dat niet iets dat ze nog veel dragen, ook omdat ze er zo snel uitgroeien.
Weet er iemand waar ze dat misschien ergens zouden doen?
Ofwel een winkel die kleertjes verkoopt die niet de speciaal zijn, zodat ze ze toch nog eens kunnen aandoen...

Dankuwel!
Kimberley

Jens
12-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1014


lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik1-2-2015 10:07:46

beste, ik weet niet van welke regio je bent maar wij wonen in west vlaanderen dicht bij de franse grens en ik ben voor de bruidskindjes juist de grens overgestoken. Wij hebben twee bruidskindjes , het jongetje wou per se een maatpak met das en het meisje een mini trouwkleedje. dit heb ik daar gevonden en we hebben 55 euro betaald voor het maatpak, en 90 euro voor het kleedje ik vond de prijs heel goed meevallen en de retouches zijn inbegrepen ;-) veel succes



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik1-2-2015 12:01:20

Lindsey, kan jij het adres eens doorgeven. De oudste staat erop dat hij een pak met das wilt en de dochter wilt graag een prinses zijn ;-)



Jens
12-9-2015
 Meld misbruik1-2-2015 12:08:51

Hey
Ja ik wil ook wel het adres eens. Ik ben van Gent, maar dat valt op zich nog wel mee voor naar daar te gaan.
Dankuwel!



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik1-2-2015 14:17:30

de winkel heet tules et tafetas en is gelegen in de rue de lille, Halluin (rijselstraat in menen gewoon rechtdoor rijden , is een 100 meter over de grens) succes!!



Peggy
21-3-2015
 Meld misbruik1-2-2015 19:57:41

Onze dochter haar kleedje kost125 euro, maar dat is ook voor haar lentefeest in mei dit jaar. Met mooie blinkende schoentjes eronder. :-)



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik2-2-2015 11:16:57

Bedankt Lindsey!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...