Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto voor op uitnodiging

  30-1-2007 11:19:37
Dag medebruidjes en anderen

Wij ontwerpen onze uitnodigingen zelf en ik moet zeggen dat alles vrij goed gelukt is tot nu toe...
Maar nu laat mijn inspiratie me in de steek voor onze foto.

Het probleem is dat ik die foto, door mijn schoonzus of broer wil laten trekken (kunnen héél goed en mooi foto's maken), maar ik weet niet goed wat of hoe we erop zullen staan.

Heeft dus iemand een idee voor een foto op een uitnodiging? Of waar je voorbeelden kan vinden?

Het is voor het midden van de binnenkant van een drieluik.

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veroniek

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 470


D
9-7-2007
 Meld misbruik30-1-2007 11:42:34

Hey!

Ik denk dat het er natuurlijk sterk van af hangt welke stijl je graag wilt...
Als je graag een moderne, kleurrijke uitnodiging zou willen, kan je misschien eens kijken op kaartmania.nl, om ideetjes op te doen.
Je moet er wel voor zijn natuurlijk.

groetjes!!



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik30-1-2007 11:57:04

TIP: neem een portrait foto of zet hem op een portrait uitnodiging!!!
Anders is de kans groot dat je uitnodiging niet blijft staan :-s

Mijn schoonbroer en -zus kwamen dit tegen én de kaart was zelfs gemaakt door de drukker!

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik30-1-2007 11:57:49

tju, ik heb over het laatste zinnetje gelezen.
Voor een drieluik doet 't er natuurlijk niet toe :-)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik30-1-2007 12:03:07

Dag Veronique,

best is gewoon wat uitproberen. We hadden een idee (een actie-foto waarop we dansten, met lange sluitertijd getrokken zodat we wazig zouden staan, met een waaier van troebele kleuren, we wouden 'beweging' in de foto), maar uiteindeiljk is het iets helemaal anders geworden (wij samen op een bank, een foto waar we gewoon alletwee heel mooi opstonden, alles behalve beweging dus).

De eerste keuze die je moet maken is portret of actie denk ik, maar best een aantal uitproberen en dat krijg je al een idee wat je leuk vindt.

Veel succes,

Katrien



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik30-1-2007 12:50:25

Wij hadden ook onze uitnodiging zelf gemaakt, met een foto.
Je kan eens kijken op www.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl , bij foto's allerlei.

groetjes
Katrien
4 maanden getrouwd



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik30-1-2007 12:50:33

Wij hadden ook onze uitnodiging zelf gemaakt, met een foto.
Je kan eens kijken op www.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl , bij foto's allerlei.

groetjes
Katrien
4 maanden getrouwd



Sabrina
5-5-2007
 Meld misbruik30-1-2007 14:16:52

Hoi,
Wij gebruiken ook een foto, alé eigenlijk een soort collage. Ik heb 3 foto's van mij uit mijn kindertijd en 3 foto's van hem, zo ongeveer dat we bij elke foto dezelfde leeftijd hebben en dan hebben we 1 foto van ons samen. En daar staan we vrij gewoon op dat we gewoon zo wat rug tegen zitten.
Nog veel plezier ermee!

Groetjes



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik31-1-2007 8:03:20

Hey,

wij zijn onze foto's gaan nemen in het SMAK te Gent. De foto die we gekozen hebben is in tegenlicht getrokken voor een raam terwijl we elkaar kussen. In zwart-wit gaf dat een héél romantisch effect. Perfect voor een huwelijksuitnodiging vonden wij.

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info