Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring huwelijksreizen Afrika of Amerika?

  18-12-2014 7:13:35
Hoi iedereen,

ondanks het feit dat het nog lang duurt voor wij trouwen kon ik het toch niet laten om al eens op zoek te gaan naar een huwelijksreis 😊
Wij willen graag iets van mooie natuur zien en ook even relaxen aan het strand. We dachten aan Afrika met Zanzibar of Seychellen/Mauritius of Amerika met Caraiben.
Iemand ervaring of foto's of tips?

Alvast bedankt

Tessa
1-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 743


Eline
1-3-2014
 Meld misbruik20-12-2014 23:39:54

Wij zijn naar Kenia geweest: 8 dagen safari en 6 dagen relaxen in kenia bij Diana Beach, een echte aanrader!



Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik28-12-2014 18:14:52

Kostprijs?



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik4-1-2015 14:50:42


Hey Tessa,
Wij gaan naar Tanzania (een week safari) en dan een week relaxen op prachtige stranden van Zanzibar!



cathrine
10-7-2015
 Meld misbruik5-1-2015 16:56:27

Hello! Nog. Niet in afrika geweest.

seychellen vind ik op zich mooi, maar echte natuur is enkel door te duiken en te snorkelen zichtbaar: prachtige vissen! Verder veel prachtige stranden, goei cocktails en elk eiland heeft wel iets speciaals. Echt bezoeken van NAtional parks zoals in amerika kan je daar niet.

In amerika heb je heeel veel nationale parken, met prachtige natuur! De mooiste zaken kan je natuurlijk zien als je veel gaat rondtrekken in het park (dagtochten), maar met de auto zijn vele lookovers en point of views te bezichtigen!
2 jaar geleden, bezocht ik de westkust: california, utah, arizona en nevada. Mooi, maar eerder gesteentes en prachtige overzichten over de regio. We deden' grand canyon, monument valley, bryce en zion NP, sequoia NP, Yosemite NP, arches NP, antilope canyon,...dit jaar deden we colorado ( denver) en van daaruitwyoming, montana, idaho en Washington (seattle). Hier veel meer wilde dieren gezien zoals beren! Echt de max!
We bezochten volgende NP: Rocky mountain NP, tetons NP, yellowstone, glacier NP,
mount rainier.

Inspiratie kan je misschien opdoen bij riksjatravel.nl

Groetjes,


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums