Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

receptie - kinderen

  27-10-2014 20:59:53
Hallo,

Voorzien jullie op de receptie iets voor de kindjes die aanwezig zullen zijn (kinderen van collega's, vrienden,...)? Zoals zakjes snoep, zakjes chips, sapjes,...?

groetjes,

Kellie
6-12-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 714


Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik28-10-2014 7:55:37

Wij hadden enkele hapjes(brochette met jonge kaas en druifjes, mini pizza, ..) speciaal voor de kindjes voorzien.



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik28-10-2014 10:49:44

Bij ons waren erg veel kinderen op de receptie, waaronder ons eigen zoontje. Wij hadden een springkasteel voorzien (en een babysit om alles in het oog te houden) en heel veel zakjes chips, brikjes fruitsap en fristi, zelfgemaakte cupcakes en de traiteur had gezorgd voor aangepaste warme hapjes (mini frikandellen en zo). Was een groot succes. Op de warme hapjes na, hadden wij overigens zelf alles voorzien, dat was geen probleem voor onze traiteur.



Evi
4-7-2015
 Meld misbruik28-10-2014 12:53:52

Wij hebben nog niet direct een idee, maar normaal voorziet onze zaal ook hapjes voor de kindjes. We moeten binnenkort nog eens gaan bespreken, maar ik zou toch ook opteren voor enkele kindvriendelijke hapjes (kleine worstenbroodjes, mini pizza's, kaasprikkertjes met druifjes,...) Wij zijn nog aan het twijfelen of we een springkasteel gaan zetten, maar we hebben ook wel een babysit gevraagd die de kindjes mee gaat entertainen. We zouden een koffer meenemen met allerlei leuk speelgoed voor binnen en buiten. (Ballen, springtouwen, loopklossen, kegels, kleurpotloden, bellenblazen,...)



dimi

 Meld misbruik10-12-2014 18:12:20

wij hadden een springkasteel en hebben de kinderen niet gezien. hadde dat van bij www.springdis.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...