Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sluier achteraf kiezen

  22-10-2014 22:09:08
Hallo,
Ik heb enkele weken geleden mijn trouwkleed gekozen. Ik twijfel nog of ik een sluier wil of niet. Ik ben overtuigd, mijn mama iets minder. Kan ik die nog kopen wanneer ik terug eens mijn kleed ga passen of is dat dan te laat? Ze vermoeden dat mijn kleed in januari zal aankomen en trouw is in april..

Lore
25-4-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 944


Kim
27-6-2015
 Meld misbruik22-10-2014 22:34:49

Ik heb m'n kleed reeds besteld, komt binnen in maart en moet dan pas kiezen of ik sluier wil of niet, dus volgens mij nog op tijd dan :)



Mich
4-7-2015
 Meld misbruik22-10-2014 22:43:35

Bij mij is een sluier bij het kiezen zelfs niet ter sprake gekomen en ik heb er pas achteraf ook aan gedacht dat ik dat misschien wel graag wil! Dat zorgt toch voor "meer" bruid he :-) dus ik ben ook benieuwd hoe dat bij anderen is gegaan!



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik23-10-2014 7:53:29

Ik kocht mijn kleed in april en heb mijn eerste pas in december. Men zei mij in de winkel dat het dan de bedoeling is om reeds de juiste lingerie en schoenen te hebben. En dat op dat moment ook de juwelen en de sluier kunnen gekozen worden. Maar ik denk als de sluier op stock is dat je dit ook nog last minute kunt kiezen want normaalgezien moet je kleed hierop niet aangepast worden (wat wel het geval kan zijn met de schoenen en lingerie).



Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik23-10-2014 9:44:18

Hallo Lore,

Bij wijze van spreken heb je zelfs de tijd tot de dag voor je huwelijk om er over te beslissen, geen enkel probleem dus.
Misschien wel al eens een sluier proberen bij je kleed als je mama er bij is, maar achteraf beslissen gaat zeker.
Als je echt lang blijft twijfelen kan je misschien wel een kapsel voorzien waarbij je wel of geen sluier kan dragen ;)

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik23-10-2014 15:47:10

Ik had ook een last minute sluier.

Vond dat eerst absoluut niet nodig en bij mijn laatste pas vroeg ik; 'mag ik nu toch eens een sluier proberen?' en boem patat, dat maakte het plaatje helemaal af!!




WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik23-10-2014 18:23:34

Ik zie regelmatig last bij het dragen van (langere sluiers).
Vooral bij fotoshoots waar men veel in beweging is.
Men voelt zich minder vrij.
Het zaakje "trekt" wat teveel aan het hoofd.
Men is voordurend op zijn hoede om nergens te blijven haperen.
...
mvg


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...