Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging

  25-1-2007 19:38:13
hallo,

Ik ben op zoek naar "geschept" papier. Kan iemand mij zeggen waar ik dit kan vinden? Heb al een paar winkels aangedaan en vele hebben dit niet! Hopelijk kan er mij iemand helpen!

Jessy
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1219


Thierry

 Meld misbruik25-1-2007 20:41:02

---



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik26-1-2007 8:07:36

Hi,

Misschien bij Ava? Of anders moet je eens informeren bij een drukkerij in de buurt.

Groetjes,
Véro



Veroniek

 Meld misbruik26-1-2007 9:21:33

Hoi Jessy

Vanwaar ben je?

Ik weet een hobbywinkel waar ze dit normaal hebben... Het is wel aan de kust (De Haan).

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Jessy
30-6-2007
 Meld misbruik26-1-2007 9:26:36

Hey,

Ik ben uit Oost-Vlaanderen, het Waasland.
Ben al in Ava geweest en daar verkpen ze het niet meer omdat het te weinig verkocht!

Jessy
30/06/2007



Vân
7-7-2007
 Meld misbruik26-1-2007 13:01:47

Ava papierwaren heeft het zeker, maar bij hobbywinkels kan je het ook verkrijgen. De Club boekhandel heeft ook een rayon staan met papier in alle soorten, kleuren en gewichten...



stefanie

 Meld misbruik26-1-2007 21:46:51

Heb al eens horen vertellen van een drukker uit het Zedelgemse (of was het in Loppem, een deelgemeente ervan, ik weet het niet meer) die samenwerkt met een beschutte werkplaats om het handgeschept papier te laten maken. De prijs zou hierdoor goed meevallen.



Silvia
7-6-2007
 Meld misbruik13-2-2007 22:06:29

Ik heb dit papier gekocht bij een hobby winkel in mijn eigen
woonplaats. Maar het in van het merk olino paperworks. Op hun site kun je vragen waar dit dicht bij jou te koop is. Ook kun je het bestellen via internet via, www.papier-royaal.nl Zij hebben ook enveloppen!! (zie indiaans papier)Erg mooi.
Groetjes Silvia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info