Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ontbreken van kaartjes

  6-10-2014 4:37:34
Na een fantastische trouwdag en nacht en enige rust, begonnen we gisterenavond met de kaartjes en enveloppes van ons trouwfeest te bekijken. We hadden de kaartjes voor de middagreceptie na de laatste gast in een kluisbox gedaan en idem voor het avondfeest in een andere kluisbox. Gisteren komen we tot de constatie dat voor 's middags een 20-tal kaartjes ontbreken en 's avonds 10 kaarten (waarvan we zeker van 3 mensen zeker waren dat ze iets gegeven hadden). Pff, ik heb me al suf zitten piekeren wat er misgelopen is. Toch een kleine domper na een fantastisch sprookjeshuwelijk.


Kristof

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1253


lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik6-10-2014 9:22:59

Dit is heel erg jammer dat dit is kunnen gebeuren, misschien toch eens contact opnemen met de zaal. Alleen voorzichtig zijn dat u hen niet direct van iets beschuldigd maar vraag ze enkel om eens mee te helpen denken of er kaartjes verkeerdelijk weggestoken werden, best ook eens vragen aan de mensen die dicht bij jullie stonden op het moment van ontvangst of zij eventueel opgemerkt hebben indien deze door verstrooidheid op een andere plaats dan ze zouden moeten terechtkomen terechtgekomen zijn... ik hoop voor jullie dat dit uitgeklaard geraakt want kan me voorstellen dat dit idd een domper op een fijne dag is ... bij deze wens ik jullie ook een heel dikke proficiat met jullie huwelijk en probeer er toch van na te genieten grtjs !



Christ

 Meld misbruik6-10-2014 19:56:34

Het is niet de eerste keer dat ik zoiets hoor... Het gebeurde ook al meerdere keren dat ik het bruidspaar de tip gaf alles weg te nemen.... Zonder het te beseffen gaan ze - nadat de meeste gasten binnen zijn - reeds een babbeltje slaan met de gasten, maar de enveloppedoos blijft alleen achter... Gevaarlijk....



Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik12-10-2014 11:32:19

Dat is inderdaad niet leuk.
Hebben jullie de enveloppendoos altijd zelf weggedaan of door iemand laten weg doen?
Geld is iets vies en ens het om geld gaat kun je bijna niemand nog vertrouwen.
Als ik een huwelijk doe blijf ik ook altijd bij de doos staan als het koppel even gaat praten met mensen. Nadien doe ik de doos ook persoonlijk weg naar een afgesproken plaats. Niemand buiten het koppel en ik komt dan aan de doos, zo kan er niets gebeuren of we weten wie de schuldige is.
Ik hoop dat jullie toch nog vinden wat er gebeurd is, want leuk is anders natuurlijk.

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info