Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 15 dagen!!

  18-9-2014 7:22:13

Amai ik kan het toch bijna niet geloven nog maar 15 dagen en onze grote dag is er!

Gisteren mijn trouwjurk nogmaals gepast was nog niet goed te lang zo er over vallen, dus hoop dat het klaar is volgen de week mag ik terug gaan :)

Mijn haar is gisteren ook gedaan, maar het is goed maar niet wauw! hmmm niet makkelijk zeker niet heb zelf voor kapster geleerd.....

Voorbereidingen zijn zo goed als rond laaste wee zal de drukste worden ;) maar kijk er zo naar uit!!

volgens de eerste weerberichten zou het zon zijn maar daar ka nog vanalles aan veranderen hier in dat België landje hihi och en ik maak mij er ook nie druk in moest het regenen we kunnen er toch niks aan veranderen.

nu heb ik wel wat een verkoudheid :( ik hoop dat het rap weg is of zou ik al dan niet naar de huisarts gaan?

liefs Christel




christel
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 1047


PETRA
4-10-2014
 Meld misbruik18-9-2014 7:54:48

Hallo,

wij trouwen ook op 4 oktober. Zijn met de laatste voorbereidingen bezig.Gisteren wel een buikgriep op gelopen, maar ja, beter nu dan binnen 2 weken zeker. Hoop maar dat het niet overgaat op m'n partner en kinderen !; En jij hebt al naar het weer gekeken ! Ik wacht nog efkes, kan nog zo dikwijls veranderen, en zoals je zegt, je kan er toch niets aan doen
Veel geluk ! gr petra :)



Caroline
4-10-2014
 Meld misbruik18-9-2014 8:31:04

Me too!! De zenuwen beginnen al te komen.
Zaterdag onze ringen gaan halen, volgende vrijdag laatste pas kleed en vooral met deco spullen bezig :).
Voor het weer brand ik elke dag een kaarsje so Lets hope :).
Veel succes!
Groetjes



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik18-9-2014 11:30:24

Aaaaaaaaaaaaaaaaahhh! :D spannend he!!!

Het weer daar ga ik zelfs niet naar kijken, hoe meer je ernaar kijkt hoe meer je je daar zenuwachtig in maakt. Hier is ook alles zo goed als klaar, nog een paar prulletjes waar ik mij nog mee kan bezighouden :-)
Wij zijn verloofd sinds 17/6/2012 en nu is het bijna zover... eindelijk.
Ik ben zo benieuwd naar die dag! Ik denk dat ik er nog heel vaak aan ga terug denken...
Succes dames :-)
Groetjes,
Kim



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik18-9-2014 15:07:17

Haha, ik dacht "oh wauw die heeft maar 15 dagen meer te gaan". En toen keek ik naar de teller hieronder. 15 dagen. UNK. :)

Ik was ook niet 100% tevreden van mijn proefkapsel, en ga mijn kapster nog es een andere stijl laten proberen.
Mijn kleed ga ik volgende woensdag pas een tweede keer passen. Morgen ringen gaan passen.

Spannend allemaal...



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik18-9-2014 20:01:21

Haha, Joke, ik had juist dezelfde reactie :-).

Nu besef ik zelf dat het nog 15 dagen is.
Ik heb nog zoveel te doen. Ik heb een tweede pas deze zaterdag. Nu zou de lengte ok moeten zijn, alleen dienen ze mijn kleed nog "dansbaar" te maken.
Voorzien jullie een bontje of bolero voor moest het toch plots slecht weer zijn?

Verder hier ook nog met deco-stuff bezig. De laatste week zal dan vooral veel afvulwerk (snoep, rijst, ...) en schrijven (naamkaartjes, bedankt-kaartjes, ...) zijn.

Toch heb ik nog het gevoel dat ik iets vergeet. Jullie ook?

We duimen op goed weer en we maken er allemaal een top-dagje van !



Caroline
4-10-2014
 Meld misbruik19-9-2014 9:43:44

Ja continu denk ik dat ik iets over het hoofd zie...
Heel lastig en vooral niet goed voor de zenuwen :).

Maar het zal sowieso de top-dag van ons leven worden!!

Xxx



inez
4-10-2014
 Meld misbruik19-9-2014 14:25:32

Ondertussen nog 14... Die dagen die vliegen! Echt ni normaal als je tgevoel hebt dat je nog superveel moet regelen!!

Succes allemaal!!



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik23-9-2014 11:17:52

@ Christel: Ik heb een witte pashmina, maar ik hoop dat ik zonder zal kunnen.

Ging ook nog een enveloppendoos in mekaar steken. Beter es werk van maken! De naamkaartjes moet ik ook nog doen. En dan ben ik zo goed als klaar. Denk ik... :)



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik23-9-2014 16:13:08

Oei, dat moest "@ Margot" zijn. :)



christel
4-10-2014
 Meld misbruik23-9-2014 18:14:58

Geen probleem :)


Ik heb een bontje, maar ja als het dan te warm is zoals 20 graden je weet nooit dan ga ik die ook niet dragen is dan raar denk ik... dus ik zou nog achter een stola of zo gaan? wat zouden jullie doen?


Jaja nog 10 dagen! morgen eindelijk mijn trouwjurk in orde.







Margot
4-10-2014
 Meld misbruik23-9-2014 22:22:58

Joke, geen probleem :-) We wijten het aan de pre-huwelijksstress.
Ik zie de weegschaal hier naar beneden gaan zonder er ook maar iets voor te moeten doen. Zou ik dan toch inwendige stress hebben? ;-).

Ik moet ook nog iets als stola of bontje voorzien. Ik ben liever niet ziek de dag na mijn huwelijk ;-).

Verder levert het zoeken van de perfecte fotolocatie me grijze haren op. Ik vind echt NIKS. Niks voor binnen en niks voor buiten...
Ach ja :-)




Joke
4-10-2014
 Meld misbruik25-9-2014 10:19:12

Ik heb vooral "kindjesstress". Ze zijn 6 en 3 en slapen heel slecht de laatste tijd (ze voelen de stress van ons ook wel een beetje denk ik). Stel dat ze ziek zijn... of het de babysit heel erg lastig maken die dag...

Voor de rest lijkt alles in orde te komen. Gisteren mijn jurk en trouwringen gaan halen, alles tip top. En mijn tweede proefkapsel bleek het juiste, juij!

@ Christel: je kan nog even het weerbericht afwachten, en dan nog in de laatste dagen evt. een stola gaan kopen? Ik twijfel nog of ik nu al voor de zekerheid een paar paraplu's ga voorzien.



Caroline
4-10-2014
 Meld misbruik25-9-2014 10:21:17

Ik heb voor de zekerheid paraplu's voorzien :).

Achterliggende reden: als je ze voorziet, heb je ze meestal niet nodig :).

Krijgen jullie ook zoveel zenuwen?
Ik weet met mijn eigen soms geen blijf en denk steeds dat ik vanalles vergeet...

Groetjes
Caroline



christel
4-10-2014
 Meld misbruik25-9-2014 19:54:51

ja ik ga de laatste dagen nog gaan kijken moest het wat warmer zijn dan ga ik een stola halen :)

tot nu toe ziet het weer er wel goed uit dus duimpjes omhoog :))

ik heb voor alle zekerheid mijn paraplu's al je weet maar nooit hier kan het van dag op dag veranderen.

Gisteren mijn trouwjurk mee gekregen super leuk wel he :))

ringen hebben we ook al

nu enkel nog huisje goed poetsen das voor volgende week woensdag zijn,

dinsdag heeft mijn aanstaande een verassing, iets voor te ont stressen haha ik verjaar dan ook dus ik denk dat het daarvoor iets is, zal anders niet weten wat.

jaja nog 8 dagen amai het gaat zo rap!

en ja de stres is soms niet te doen ik probeer het niet te tonen aan andere maar is soms niet altijd even makkelijk hihi

Groetjes Christel






Joke
4-10-2014
 Meld misbruik9-10-2014 9:54:46

Beste 041014-bruidjes, ik hoop dat jullie evenveel genoten hebben als ik. Wat hebben we toch een goeie dag uitgekozen... :)

Ik heb reeds de foto's (de fotograaf is een goeie kameraad), en die wil ik graag met jullie delen (als dat lukt):

https://www.facebook.com/joke.decraemer/media_set?set=a...

Ik kijk ook uit naar jullie verslagjes. :)



PETRA
4-10-2014
 Meld misbruik21-10-2014 18:19:59

Wij hebben inderdaad ook een superdag gehad. En wat een weer! Wie had dat gedacht!
Ik ben niet zo technisch dus ik weet niet hoe ik de link moet maken nar facebook. Sorry



christel
4-10-2014
 Meld misbruik22-10-2014 18:13:50

hela, ja het was inderdaad een super dag amai!

alles was perfect verlopen super gewoon.
wij zijn nu terug van huwelijksreis was ook super, al miste wij onze twee kindjes wel.
foto's fotograaf nog aan het wachten ik denk dit weekend al ben ik wel heel benieuwd :)
groetjes



christel
4-10-2014
 Meld misbruik22-10-2014 18:17:07

ps joke heel mooi foto's amai super :)



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik30-10-2014 17:33:14

Thanks, Christel. :)

Hopelijk kan jij intussen ook genieten van jullie foto's!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...