Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleuren

  24-1-2007 0:50:20
Hallo
Mijn verloofde ontwerpt zelf onze uitnodigingskaarten. Nu heb ik (en onze ouders) wat problemen met de kleuren. Deze zijn zwart en heel fel rood. Ook onze ceremoniemeester raadt deze kleuren af (zwart is namelijk rouw en rood te fel). Deze raadt lichte kleuren aan, zoals goud, wit, gebroken wit, ecru of beige. De kleuren veranderen vindt mijn verloofde geen optie want dat vindt hij niet passen bij het ontwerp. Iemand een oplossing?

Lindsay
5-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1117


nadia

 Meld misbruik24-1-2007 8:28:12

hey

Ik vind niet dat je alleen lichte kleuren moet gebruiken voor de uitnodigingen.

Ik heb onze uitnodigingen ook zelf gemaakt en heb de kleuren donkerblauw (heel donkerblauw) en donkerbordaux gebruikt.

Ik vind het is iets anders dan altijd de standaardkleuren.

Veel succes!!

groetjes
nadia



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik24-1-2007 8:52:02

Hey,

Bij de 'standaardtrouwkaarten' zitten nochtans ook een aantal zwarte kaarten met zilveren letters.
Ik vind dat persoonlijk heel chic.
't Is ook eens iets anders.

Groetjes, Sissi



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik24-1-2007 8:55:13

Hallo,

Als jij en je ouders er problemen mee hebben, kan hij daar toch rekening mee houden... (zal in jullie huwelijk toch ook moeten hoor :-p)

Anders met zilver ipv met rood, zoals Sissi zegt, zou dat een goeie compromis zijn voor jullie en voor hem?

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik24-1-2007 9:02:02

Hey,

Als jijzelf de kleuren echt niet mooi vindt, zou hij hiermee moeten rekening houden. Maar je mag je mening niet te erg laten beïnvloeden door de ceremoniemeester, want die weet het niet altijd beter, hoor!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik24-1-2007 9:02:10

Hey,

Als jijzelf de kleuren echt niet mooi vindt, zou hij hiermee moeten rekening houden. Maar je mag je mening niet te erg laten beïnvloeden door de ceremoniemeester, want die weet het niet altijd beter, hoor!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-1-2007 9:05:06

Hey,

ik denk dat zoiets heel erg mooi kan zijn en wie zegt dat je binnen de standaardlijnen moet lopen? Maar zoals de meisjes hieronder zeggen, JIJ moet je ook goed voelen bij zijn ontwerp, dus hij zal zich moeten aanpassen.

Groetjes,
Lieve



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik24-1-2007 18:00:54

Hey misschien kan je doen zoals ons.
Ik maak mijn kaarten ook zelf en had mijn hart verloren aan een kaart met lichtblauw,zilver en beige. Mijn vriend zag dat niet zitten , vond ze te modern en wou de traditionele kleuren, goud en wit.
Ik heb gewoon voor zijn kant van de familie een ontwerp gemaakt die aan zijn eisen voldeed. en voor mijn familie, mijn kaarten gemaakt.
Ondertussen ben ik er al een paar maanden mee bezig en overlaatst was mijn vriend nog eens aan het kijken en hij wist zelfs niet meer de welke voor hm waren. Hij vindt ze nu allebei mooi ;)
Probeer dus tot een compromis te komen zou ik zeggen

http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
23/07/07



Lindsay
5-5-2007
 Meld misbruik30-1-2007 20:00:47

Hey, bedankt voor jullie reacties. Ondertussen hebben we het met de klassieke kleuren ivoor en beige geprobeerd, maar ik moet eerlijk toegeven dat deze kleuren niet zo goed uitkomen bij het ontwerp... We zullen er wel uitkomen zeker... want het begint wel dringend te worden.
Lindsay
05/05/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info