Terug naar overzicht
voor je make-up absolute aanrader www.queenfatale.be succes met de zoektocht
Stefanie van Belleroos (Drongen) is ook een aanrader! Doet zowel make-up als opsteekkapsels. Mijn make-up bleef de hele dag goed zitten!
Belle roos zoals Sofie vermeld heb ik hier opgepikt op de site binnenkirt eens bellen...
Mijn haar is te kort om op te steken. Dus zoek echt een creatieveling 😉Laat de tips maar komen!
Pastille in drongen!!!! Echt super je mag zoveel proef gaan doen en ook make up.op de dag zelf komt ze naar huis.is in leerne
Hey Ellen,vraagje over Pastille: je zegt dat je zoveel proef mag doen als je wilt, maar is dat dan ook betalend allemaal? Want goedkoop zijn ze niet hé :-)GrtjsSylvie
Bij veel bruidjes al deze dame tegen gekomen en ik moet zeggen, ze kent er wat van, op korte tijd en zonder veel poespas, en vooral...het blijft zitten!www.makeup-3000.be
De Client - echt top voor zowel haar als make up en deze komen aan huis!
Duur chantal de client?
Idd pastille is duur...hoeveel kost make up aan huis ongeveer?
Ik denk dat je toch steeds tussen 80 en 140€ moet tekenen. Als ik zo wat sites vergelijk...
Mieke,De Client valt goed mee. Ik heb 50€ betaald voor opsteekkapsel en 30€ voor make up. Aan huis komen hangt af hoe ver ze moeten rijden.
Ok bedankt valt nog mee hoeveel zou het extra zijn voor de 2 mama's en bijwerking aan feestzaal?
Geen idee, misschien best eens langsgaan en een juiste prijs vragen? (zal ook afhangen van welk kapsel en zo denk ik hoor)
Ok bedankt. Enkel de 2 mama's shimken. Haar opsteken zal niet nodig zijn voor hen.
115 euro voor alles2proefkapsels, proef make upen de dag ervoor wassen en bruchen, de dag zelf komt ze naar huis voor alles.vind dat die prijs wel redelijk is.....
Ellen, die prijs is meer dan redelijk hoor!
Ga ik ook op mijn lijstje noteren. Van drongen he? :-)
Beste,Ik ben zelf visagiste / hairstyliste. Ik kom ook aan huis. Ik heb ook een speciaal bruidspakket € 175 voor proef make up & hairstyling + make up & hairstyling op de dag zelf. Proef make up enkel voor de bruid. De make up op de dag zelf voor de suite dames is inbegrepen. Indien interesse mag je altijd eens een kijkje nemen op mijn site: www.ilseeveraert.be
Ik ga in oktober eens langs in Pastille om mijn haart te laten knippen en ondertussen eens te bekijken wat we met mijn haar kunnen doen en welk pakket ik kan samenstellen voor de grote dag :-) spannend!
Ik ga bij de kapster bij mijn vriend zijn ouders die daar al jaren gaan. Zoek enkel nog iemand voor de shimk regio waarschoot en omstreken...