Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Is mijn foto-idee voor de uitnodiging duidelijk?

  26-7-2014 23:48:43
Bij ons huwelijk staat het thema in het teken van foto's in het fotohokje.
Dit thema komt terug doorheen het trouwfeest (decoratie, uitnodigingen, gastenboek, enzovoort).

Onze uitnodiging bestat uit 3 traplaagjes. Dit is een voorbeelduitvoering in zijn geheel: http://tadaaz.be/nl/huwelijk/trouwkaarten/trendy-labels...

Voor het bovenste laagje ontwierp ik dit:
https://www.dropbox.com/s/gu6j6esdr70dv9m/rood%20filmst...

Is dit duidelijk? Zien jullie wat ik wilde voorstellen? (nl. de datum)

Graag jullie mening

Jolien
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1470


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-7-2014 2:10:14

Eerlijk gezegd heb ik toch een paar keer moeten kijken wat er juist stond, inderdaad vijftien mei tweeduizendvijftien.... maar niet meteen....

Het idee vind ik wel heel mooi en leuk, persoonlijk denk ik dat 15 mei 2015 iets duidelijker is.




Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik27-7-2014 6:38:25

Ik moest ook wel 2x kijken maar vind het wel heel orgineel



Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik27-7-2014 8:26:41

Probeer es omgekeerd... all foto's rood en cijfers zwart



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik27-7-2014 9:27:11

Ik vind het duidelijk genoeg. Uiteindelijk staat het er ook nog eens bij geschreven aan de zijkant, dus ook al komt het inzicht pas nadien, dat is juist het leuke.



Selina

 Meld misbruik27-7-2014 12:01:41

Je had het niet mogen verklappen, nu wisten we naar wat we moesten zoeken. Wel heel origineel !





Anneleen
13-9-2014
 Meld misbruik27-7-2014 12:57:10

Ik zag het wel direct hoor, zonder dat ik wist wat. (had er gewoon op geklikt)





Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik27-7-2014 15:52:14

Héhé, ja ik dacht nadien ook: Oeps, mocht het misschien nog niet verklappen ! :-D
Ik merk wel dat het duidelijker is als het formaat kleiner is (en dat is wel het geval bij de uitnodiging zelf). Heb proefjes besteld, dus (over)morgen weet ik het!

De meningen zijn dus wel wat verdeeld... Omdat het misschien niet voor iedereen even duidelijk zal zijn zette ik de datum er nog eens bij. De meesten weten uiteindelijk wel al wat onze datum is door de Save the Dates.

Tijdens de trouw komen deze twee ook voor (en zijn wel wat duidelijker):
https://www.dropbox.com/s/e8j8fy7b59ymdnq/hart%20merci%...
en https://www.dropbox.com/s/djko4ewpcib4c39/Ja%20collage....




Lies

 Meld misbruik27-7-2014 16:21:54

Ik vind het een heel origineel idee, en blijkbaar helemaal jullie.

Ik vond het wel duidelijk zichtbaar en doordat de datum er ook nog eens bij vermeld wordt, denk ik dat het voor iedereen wel duidelijk gaat zijn waarover het gaat.




Kim
4-10-2014
 Meld misbruik27-7-2014 21:39:29

heel leuk !!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik28-7-2014 11:02:41

Supertof!! Doen!!
Leuke datum ;-)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik29-7-2014 21:21:56

Heel tof niet twijfelen doen gewoon !!! :D
idd 15 mei 2015 topdatum ;-)



Tine
1-8-2015
 Meld misbruik30-7-2014 17:17:58

Heel leuk!!Ik vind het niet storen dat het niet super duidelijk is, de datum staat ernaast ook nog eens en op het tweede gezicht zal iedereen het wel zien haha



Lore
25-4-2015
 Meld misbruik5-8-2014 19:16:08

Is heel leuk! Ik vind die datum super op de foto



Klaas

 Meld misbruik5-8-2014 20:41:20

Op pinterest kan je ook veel leuke zaken vinden rond dit thema


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info