Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs fotograaf... Twijfel

  24-7-2014 17:02:09
Hallo allemaal!
Gisteren zijn mijn veroofde en ik naar een fotograaf gegaan op eens te horen hoeveel het kost.
De foto's waren echt prachtig, maar toen we de prijs hoorden, moesten we wel even slikken...
De fotograaf vraagt voor foto's van +\- een halfuur voor aankomst van de bruidegom tot aan de receptie + een fotoboek (prachtig wel...) van 200 foto's bijna 2000 euro.
Hij zegt zelf wel dat hij beseft dat hij bij de duurdere is, maar dat hij echt wel kwaliteit levert.
Nu is natuurlijk onze twijfel: wat doen we nu? We willen natuurlijk mooie foto's, maar 2000 euro lijkt ons wel écht heel veel...

Iemand die wil zeggen hoeveel hij/zij betaald heeft (en wat je daar dan voor krijgt)?
Wij wonen in het Waasland, dus liefst fotografen die een beetje uit de buurt komen.

Karen
10-10-2015
Meld misbruik



Reacties: 28 | Gelezen: 2731


Yves

 Meld misbruik24-7-2014 17:23:01

Beste Karen,

Iedereen met een fototoestel wil graag fotograaf zijn....slechts weinigen
kunnen ervan leven.
Een beroepsfotograaf geeft je normaal gesproken een gegarandeerde kwaliteit.
Je eerste huwelijk is sprookjesachtig en goed voorbereid en daar horen de beste foto's bij....tenzij je voor een mogelijke mindere kwaliteit kiest.
Kwaliteit kan zich uiten in minder ervaring....iemand die die job al jaren uitoefent zal toch wel weten hoe het hoort.
Iemand met veel ervaring zal zijn huwelijkskoppel op zijn gemak stellen en weten hoe ze te laten poseren ...ook dal moet het natuurlijk overkomen.
Een beroepsfotograaf kent zijn leveranciers, zijn collega's die hem kunnen vervangen bij ziekte....
Werkt met professioneel materiaal en heeft meerdere toestellen/lenzen/enz...mee.
Weet ook hoe lang het zal duren eer de foto's en het album klaar zullen zijn.
Bij de ene is dat 2 weken, bij de andere 1 a 3 maand en zelfs 6 maand en sommigen hanteren nog langere tijden...maar je album zal er piekfijn uitzien, volledig volgens wens.
Enkel amteurfotografen en fotografen in bijberoep ...die kunnen goedkoper werken.
En iedereen wil wel voor een appel en een ei een huwelijk doen...
maar heeft niet de nodige studies of kennis op zak.
Bekijk je budget en oordeel of je voor zekerheid gaat of een mogelijks risico aanvaard...maar denk erom je trouwt maar één maal met alles erop en eraan.
Mocht je nog vragen hebben wil ik je zeker graag verder te woord staan.
Veel succes!
Yves.
Fotostudio: Vilvoorde



Inge
13-9-2014
 Meld misbruik24-7-2014 17:56:08

Wij hebben ook een professionele fotografe ingehuurd en als ik het zo snel uitreken zouden we zo'n 1200 euro betalen voor 12 uur foto's te trekken. Daar zit dan ook nog een fotoboekje bij + we krijgen achteraf alle foto's die zij die dag heeft getrokken (niet enkel een selectie). Jouw fotograaf lijkt me dan ook zeer duur, maar het hangt inderdaad af van wat je zelf wilt natuurlijk en hoeveel je eraan wilt geven.



wouter

 Meld misbruik24-7-2014 18:41:04

Lijkt me op het eerste gezicht niet weinig.
Vooral omdat er maar een beperkte aanwezigheid is.
Krijg je ook foto's digitaal, of enkel het boek?

Nu zijn er boeken in alle prijzen,
het is niet onmogelijk dat hij zelf 1000 euro of meer betaalt voor het laten drukken en inbinden van het boek.
Online offertes van pakketten met fotoboek vergelijken, zonder ze echt doorbladerd te hebben,
is dan ook eerder appelen met peren vergelijken.

Verder: zijn alle foto's individueel afgewerkt? uitsnijding, contrast, kleurtoon...
ook de zwart-wit beelden.
of een gewone standaardomzetting?
Eigenlijk is dit het grootste werk van allemaal...


www.woutercolen.be




Brent

 Meld misbruik24-7-2014 18:54:13




Jacky

 Meld misbruik24-7-2014 19:21:41

Je kan een fotoboekje niet vergelijken met een fotoalbum en dat doet de prijs stijgen uiteraard.
Fotografen geven een fotoboekje omdat ze dan maar 6% btw moeten aanrekenen inplaats van 21%
De fotografen die ik ken en een fotoalbum maken zitten tussen de 1500 en 2000 euro.
Ik ken er zelfs in bijberoep maar dan zonder album die voor nog geen 500 euro kwaliteit leveren als iemand die 1500 euro vraagt!



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik24-7-2014 19:31:37

Opletten ook bij de professionele fotografen: de meesten geven je de foto's niet! Je betaalt het fotograferen en het album..maar zij houden de originelen in handen. Je kan dan foto's bijbestellen bij hen...en nogmaals betalen. Goed uitkijken dus!



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik24-7-2014 19:38:20

Wij betaalden veel minder voor even lang (we hebben nog wel enkele uren bijgenomen, maar dan nog kwamen we laaaang niet aan 1200 EUR).
Onze fotograaf was Lieven Vandergheynst, hij werkt alleen of met 2 (www.huwelijksfotografie.info ).
Zijn fb-pagina is: https://www.facebook.com/pages/LievenLensbe/24572418562...

Ik zou zeggen: contacteer hem zeker eens, heel vriendelijk en correct qua prijs en je krijgt alle foto's op cd-rom, fotoboek moet je zelf maken, maar via kruidvat,... kost dat helemaal niet zoveel.



Marc

 Meld misbruik24-7-2014 19:49:47

Beste Karen,

ten eerste proficiat met jullie huwelijk.

Eén tip , kies een fotograaf waar je je goed bij voelt, hij of zij loopt trouwens een hele dag met jullie mee...

Prijs is natuurlijk ook niet onbelangrijk, maar zoals hierboven vermeld is het moeilijk appelen met peren vergelijken.

Ik werk als fotograaf in bijberoep, over heel Vlaanderen.
Ik bekijk het nog altijd als "uit de hand gelopen hobby", maar eigenlijk is het veel serieuzer, elk jaar doe ik +- 20 huwelijksreportages (en nog verschillende andere reportages), ondertussen werk ik 4/5de in hoofdberoep.

Qua materiaal moet ik zeker niet onderdoen voor de fulltime beroepsfotografen, professioneel materiaal van Canon, alsook backup materiaal...

Ook ik zorg voor vervanging bij ziekte.
U ontvangt bij mij ALLE foto's van uw mooiste dag, nabewerkt op kleur-contrast-compositie, en afgeleverd op dvd('s) zonder logo of watermerk.
Van een reportage van 12 uren mag u toch +- 700 à 800 foto's verwachten.
Dit alles binnen de 6 weken na jullie trouw.

vb. reportage van 12 uren = 588 excl.btw

Net zoals de meeste "bijberoepers", moet ik er niet van leven, heb ik een maand wat minder opdrachten, so be it, ik heb mijn hoofdberoep voor mijn vaste inkomsten...


Iedereen heeft een ander budget, bekijk voor jezelf wat je kan en wil uitgeven aan een fotograaf, en bekijk dan waar jullie je het beste bij voelen, welke fotograaf het meeste aan jullie verwachtingen voldoet...

Succes met jullie zoektocht,

mvg, Marc
www.m-pictures.be




Christ

 Meld misbruik24-7-2014 19:51:10

Www.christvilez.be . ... prijzen mag ik hier niet vermelden maar je vindt ze allemaal terug op mijn website...

greetz
christ



Jessica
27-12-2014
 Meld misbruik24-7-2014 20:58:34

Je hebt al een heel goede en professionele fotograaf die vanaf opmaak tot en met openingsdans komt voor 1000 euro.



Karen
10-10-2015
 Meld misbruik24-7-2014 21:05:30

Christ, je prijzen vallen goed mee, maar door de grote afstand vermoed ik dat we veel onkosten gaan moeten betalen voor vervoer...

Brent: ik ben op de website van Maxime Termote gaan kijken, maar dat is een 17-jarige jongen staat er?! Ik vind ook nergens iets van huwelijksfotografie terug...



wendy
6-9-2014
 Meld misbruik24-7-2014 21:39:12

wij hebben zoals hierboven vermeld marc van m-picture
hebben al een eerste gesprek gehad en zijn portfolio bekeken en het waren
Prachtige foto's en niet onbelangrijk wij voelden ons direct op ons gemak.
Je mag hem ook steeds om raad vragen hij helpt je met plezier (dat is soms wel anders ) het is zeker niet gemakkelijk,maar ik denk dat wij wel een goede keus gemaakt hebben.alvast nog een leuke zoektocht .

Groetjes
mede bruidje :p



Jessica
27-12-2014
 Meld misbruik24-7-2014 22:24:33

Neem maar eens een kijkje op www.glimshot.com

Verplaatsingskosten zijn inbegrepen in de prijs.



Jacky

 Meld misbruik24-7-2014 23:21:10

Jessica van Glimshot is inderdaad een aanrader, ik heb ze al aan het werk gezien op een huwelijksfeest en niets dan lof over Glimshot.



Marijke

 Meld misbruik25-7-2014 0:16:57

Dag Karen,

Je moet inderdaad bekijken wat je exact vergelijkt maar 2000 euro is inderdaad niet goedkoop. Ik werk ook in bijberoep over heel Vlaanderen. Neem gerust een kijkje op mijn site www.camarij.be .
Ik lever alle bewerkte foto's in hoge resolutie.

Voor meer info kan je mij ook contacteren op info@camarij.be.

Groetjes,
Marijke



stephanie
20-9-2014
 Meld misbruik25-7-2014 9:49:34

Hoi,

Onze fotograaf komt van bij de aankomst van de bruidegom tot en met de openingsdans ( ongeveer een 14-15 uur). Wij krijgen een grote album
(ziet er heel mooi uit), 3 kleine albums voor de ouders (met harde kaft)
een dvd met al de foto's en een dvd met de beste foto's, zodat je niet altijd
al de foto's moet laten zien. En het beste: we betalen 900 euro...
je kan eens kijken op www.fotograafmarec.com

Het resultaat kan ik je zeggen in september, want ik je hebt nog wel heel veel tijd zie ik :-)




Brent

 Meld misbruik25-7-2014 10:25:01




Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik25-7-2014 12:16:16

Karen,
Wij hebben Marc van m-picture gehad. Marc is een collega van mijn man. Hij had de dopen van onze kindjes 4 en 3 jaar geleden ook getrokken. Wij waren hier heel tevreden over en hebben hem dan ook genomen voor onze trouw. En zijn hier heel tevreden over. De foto's zijn geweldig mooi en heb hier zelf 2 boeken van gemaakt. Heb voor heel de dag fotograaf en zelf 2boeke te maken pakt een 1000 euro voor betaald.
Als wij niet tevreden waren geweest hadden wij Marc niet terug genomen voor onze trouw. Maar zoals Marc ook zelf aanhaalde je moet je goed voelen bij je fotograaf.
Veel succes met het kiezen. De foto's zijn het enigste wat je nog kan bekijken als je dag voorbij is. (Of je moet ook nog een videograaf hebben natuurlijk) en het is niet omdat je een professionele fotograaf hebt dat deze foto's beter zijn dan iemand in bijberoep.
Zo een klein vb. De getuigen van mijn man is 3 jaar geleden getrouwd. Hadden een professionele fotograaf. Hebben deze boek nooit gezien want zij vinden deze foto's echt niet mooi. Van mij mag iedereen onze foto's zien. Hier staat trouwens ook een stuk online van op Facebook. Als je wilt wil ik deze link wel eens posten.
Liefs Caroline



wouter

 Meld misbruik25-7-2014 12:31:58

Het is goed om eens te gaan kijken wat er precies in de verschillende prijslagen te vinden is. En je kan eigenlijk niet genoeg fotografen bezoeken om te vergelijken.

Vele mensen die een fotograaf boeken in een bepaalde prijsklasse, en min of meer tevreden zijn met wat ze zien, gaan ook niet meer kijken wat zich daarboven nog bevindt.
Dit werk blijft dan ook voor velen onbekend.
Je kan dan wel zeggen dat het veel geld is
maar zonder resultaat te zien, kan je gewoon niet beoordelen of het duur is,
dan wel of iemand die goedkoper werkt dezelfde kwaliteit levert,
want je hebt het niet gezien.


Ik vind vele reacties in de topics voor fotografie niet dan ook niet echt representatief voor hoe het in het echt is.
De vraag is: welke standard stel je?







Ann
26-5-2014
 Meld misbruik25-7-2014 21:00:24

Wij hebben ook gekozen voor een fotograaf wiens stijl we echt mooi vonden, anders kan je nog teleurgesteld worden denk ik. Wij hadden Myra van Myrakel fotografie en betaalden 190 euro per uur met een minimum van 5 uren. We hebben al onze foto's op dvd gekocht in hoge resolutie zodat we er zelf mee kunnen doen wat we willen, ook afdrukken en zo. Dvd kostte 130 euro. Nog steeds blij dat we voor haar gekozen hebben :-).



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik26-7-2014 7:17:29

Wij hadden ook een fotografe in die prijsklasse, nog geen moment spijt gehad om daar wat meer geld aan uit te geven! Iedereen is bij het zien van onze album onder de indruk! Wij hadden hilde collier als fotografe, ook een hele toffe madam want je fotograaf is heel de dag aan je zijde...



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik26-7-2014 18:26:36

Ik sluit mij aan bij Wendy en Caroline...wij hebben ook Marc van M-pictures! Klikte meteen bij ons eerste gesprek, een heel symphatieke man die supermooie foto's bijhad! We hebben meteen onze datum bij hem vastgelegd voor een reportage van 10 a 12u!
Veel succes nog!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik26-7-2014 18:32:03

@ Caroline ik ben wel geïnteresseerd in die link! Thanks!



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik27-7-2014 20:04:38

Hallo karen,

Wij betalen voor onze fotograaf 3400€.
Hij komt van s'morgens bij de voorbereidingen en blijft ongeveer een 12 uur.
Er is een second shooter bij dus het klaarmaken van mijn toekomstige word ook op foto gezet.

Wat is in de prijs inbegrepen?
- fotograaf damon + second shooter gedurende 12 uur
-design album 30x 40 cm met 80 foto's
-2kadoboekjes
- website met slideshow van alle foto's reeds bewerkt en zonder watermerk
Alle foto's in hoge kwaliteit op disk en op de cloud.

Ik weet het, het is super veel geld maar een fotograaf als hem ben ik in belgie nog niet echt tegen gekomen. Kijk maar eens op zijn website
http://www.studiodamon.com
Of zijn facebook pagina
https://nl-nl.facebook.com/damonphotographer

Hij is een fotograaf die in de fearless groep zit en tal van awards gewonnen heeft met zijn foto's



Cedric

 Meld misbruik28-7-2014 10:33:40

Hallo,

Het is een eeuwige kwestie, wat is een juiste prijs,wat is "teveel" en is te weinig betalen niet onnodig om problemen vragen?

Ik denk dat meerdere factoren meespelen: De stijl van de fotograaf (website vertelt al veel, maar vaak kan je tijdens een gesprek ook albums inkijken), of het klikt en uiteraard het prijskaartje.
Het is gewoon veel vergelijken en uiteindelijk kiezen waar je je goed bij voelt.

Zoals hierboven vermeld: iedereen kan zogezegd fotograaf worden, maar niet iedereen kan echt mooie foto's nemen, zeker niet tijdens zo'n moeilijk moment als een huwelijk. Je moet op elk moment àlles gezien hebben, de emoties vastleggen, elk onverwacht moment opgemerkt hebben. De belichting die vaak in een gemeentehuis/kerk/feestzaal niet meezit enz...
Het is een moeilijk vak en daar hangt een prijskaartje aan vast.
Ook niet vergeten dat wij vaak vele uren werken, daar wordt niet bij stil gestaan, of toch niet vaak.
Wij bieden de "Forever After" formule aan, waarbij we een ongelimiteerd aantal uren aanwezig zijn. Vaak draait dat gemiddeld rond de 16u à 20u aanwezig zijn! Dat zijn lange dagen... Plus het feit dat ons echte werk achteraf pas écht begint (foto's bekijken (dat zijn er in ons geval vaak rond de 2000), selecteren, selectie bewerken, album maken, enz...)

Dit alles om te zeggen dat bepaalde prijzen echt wel uit te leggen zijn, anderen vind ik persoonlijk wat overdreven, maar dat is ieder voor zich.

Wat ons betreft, wij liggen met onze meest uitgebreide formule (Forever After) ver onder de prijs die jouw fotograaf zou vragen.
Afstand speelt geen rol, want we verplaatsen ons gratis over heel België, alle prijzen zijn BTW inclusief en er wordt niets extra aangerekend om foto's te ontvangen. Jullie krijgen alle foto's (dus ook alle onbewerkte) + de selectie bewerkte foto's.

Ga misschien eens kijken op onze website? http://cedricalexandre.com

Ik wens je in elk geval veel succes bij het zoeken en nog veel geluk voor de toekomst!

Isabelle
Cedric Alexandre Photography



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik29-7-2014 15:12:48

@ Cindy, hier is de link.
https://www.facebook.com/media/set/set=a.73942340609985...
zo hopel:ijk werkt hij



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik29-7-2014 15:14:15

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.7394234060998...
nog eens proberen want geraakte met de vorige link er zelf ook niet op.



Gianni
5-9-2014
 Meld misbruik8-9-2014 20:50:43

Hallo,

De meeste rekenen 7 à 800 EUR per dag aan.
Ik heb een gevonden voor een halve dag en nadien kregen we alles op USB zonder watermerk!
Prijs kwaliteit is zeker Iori De Windt. Je kan alle prijzen online raadplegen en als hij in de buurt is en jouw goesting qua stijl, zou ik niet twijfelen
groetjes Katrijn & Gianni


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Fotograaf nodig?
Inge Grossen in Vlaanderen, Brussel,...
Ik houd van spontaniteit, humor, echtheid en van kleurrijke mensen ! Deze in beeld brengen is mijn passie en talent. Als jullie hier ook van houden en toevallig ook nog van elkaar ... dan denk ik dat we samen een fantastische reportage kunnen maken ! Meer info
Kris Van Exel Photography Wedding photojournalism in Vlaanderen
Something Different Meer info
Huwelijksfotografie | Tom Van Langenhove Professionele huwelijksreportages tegen betaalbare prijzen. in Vlaanderen
Huwelijken fotografeer ik graag zoals ze zich afspelen, spontaan en echt. Vastgelegd op een professionele manier, met oog voor details en sfeer. Kijk zeker eens op mijn website voor recente reportages en prijzen. Meer info
 in Gent
Photo4You Leuke en originele reportages. Alle foto's worden bewerkt Geen verplaatsingskosten in gans Belgie in Merchtem
Stijlvolle reportages waarbij persoonlijke en originele aanpak mijn belangrijkste troef is Zomerpromotie !!!Bij het boeken van een reportage met album krijg je nu een verlovingsreportage gratis erbij Meer info
Collin Yves GCV Jarenlange ervaring als huwelijksfotograaf mét eigen fotostudio! in Mechelen-Vilvoorde-Leuven (Zemst)
Neem graag een kijkje op de website www.huwelijksfotograaf.nu Mogelijkheden van opmaak tot dans. Studio te Vilvoorde en fulltime fotograaf. Meer info
Wouter Colen artistieke en spontane huwelijksfoto's in Antwerpen
deze pagina wordt niet meer onderhouden, voor recent werk kan u terecht op www.woutercolen.com Voor boudoir: www.bohoboudoir.be Meer info
The Photobox Experience Let the experience last forever! in Ekeren
De perfecte tool op uw event (huwelijk, verjaardagsfeest, vrijgezellenfeest, bedrijfsfeest, receptie, ...) Leg met de Photobox het samenzijn met uw vrienden en familie vast voor altijd.... Meer info
Ans Volckaerts Fotografie Just say yes! in Booischot / Heist op den Berg
Ans Volckaerts fotografeert uw huwelijk op een spontane, professionele manier. Telkens weer met een unieke aanpak, bestaande uit 2 pakketen: silver shoot & golden shoot. Voor meer info of vragen geef me gerust een seintje: www.ansvolckaerts.be Meer info
Utika Photography Foto's met passie in Herenthout
♥♥ Gaan jullie trouwen? Nog op zoek naar een fotografe voor een sprankelende en verrassende bruidsreportage? ♥Met veel passie en enthousiasme leg ik graag de mooiste dag van jullie leven tot in de fijnste details vast! Contacteer mij voor meer info! Meer info
Beeldzoeker Jullie persoonlijke fotojournalist in Turnhout
Ik ben een echte 'Beeldzoeker' en dat mag je letterlijk nemen. Ik registreer in de grootste stilte jullie mooiste momenten en word daarbij 'onzichtbaar'. Resultaat: authentieke foto's met levensechte emoties. Jullie trouwdag, zoals hij echt is! Meer info
M-pictures Uw fotograaf voor alle evenementen ! in beerse (en in heel Vlaanderen)
Uw fotograaf voor alle evenementen! Trouw-communie-doop Fotoshoots familie-dieren-auto's Sportevenementen-bedrijfsfeesten U ontvangt altijd alle foto's in hoge resolutie op dvd, zonder logo of watermerk. groetjes, Marc info@m-pictures.be Meer info
Fabrik Fotografik foto-grafisch-creatief in Hove
Tomas Digneffe 0478/80.34.54 Voor fotografie (huwelijk-portret-baby / event,corporate) Maar ook voor grafisch werk kan je bij mij terecht. Samen overleggen we wat jullie graag willen. Dus zowel voor fotografie als grafisch werk vraag ik wat de klant wilt. Meer info
PINEIZE Huwelijksfotografie in Kessel
Bij mij kan u terecht voor uw huwelijksreportages. Bekijk gerust de website en contacteer me indien u nog vragen zou hebben. Ik kijk uit naar onze samenwerking! Meer info
stevengoovaerts.be on location photographer – weddings | engagements | love | life in Mortsel
Wij maken foto's die uw verhaal vertellen... Meer info
Stef Boey Fotografie Uw Foto's , onze Passie ! in Mechelen
Professioneel huwelijksfotograaf en docent fotografie Syntra, gepassioneerd door fotografie, spontaan, weet mensen snel op hun gemak te laten voelen, flexibel, veelgehoord compliment: mensen herbeleven hun huwelijk dankzij onze foto's. Prijzen op maat. Meer info
Fotografie Schnabel Portret- en huwelijksfotografie in Willebroek
Portret- en Huwelijksfotograaf uit Willebroek. Jullie huwelijk documenteren en een album ontwerpen? Ik bespreek graag de mogelijkheden zodat jullie je trouwdag elke keer opnieuw mogen herbeleven met een glimlach. Meer info
iFix Creations Fotografie voor al je mooie momenten ! in Brecht
Stappen jullie binnenkort in het huwelijk? Ben je op zoek naar een spontane fotograaf om jullie mooiste dag vast te leggen? Dan is iFix Creations iets voor jou! Bekijk het iFix Creations Portfolio om enkele leuke ideeën op te doen. Meer info
             HUWELIJKSFOTOGRAAF   MAREC Mini huwelijksalbum Kado bij boeking 2021 "A Picture tells more than a thousand words " in Baal 0479/46-20-16 fotograaf.marec@gmail.com
Nu bij boeking voor 2021 gratis mini huwelijksalbum kado! Ik bied 2 professionele huwelijkspakketten aan of eigen samenstelling formule , tegen zeer betaalbare & scherpe prijzen ! www.huwelijksfotograafmarec.be Professionele Huwelijksreportage's Meer info
Indra Laenens In een gezellig, spontaan en ontspannen kader maken we er samen een unieke reportage van! in heel belgië
Ik ben een gediplomeerd fotograaf, gespecialiseerd in huwelijken. Ik vereeuwig mooie spontane momenten. Jullie dag is mijn inspiratiebron. Naast een album, lever ik steeds al beelden op DVD. Meer info
Stijn Willems Photography Uw fotograaf met een oog voor retro, modern en romantiek! in Aarschot
Je huwelijk is een unieke en geweldige dag! Als fotograaf is het een eer om deze dag vast te leggen met oog voor een vleugje modern, retro ,romantiek en heel veel plezier! Meer info
Cedric Alexandre Photography "When now becomes Forever" in Hoegaarden (GRATIS verplaatsing in gans België)
Cedric Alexandre Photography staat garant voor kwaliteit en dit aan competitieve prijzen. Gratis verplaatsing over gans België! Bezoek onze website en ontdek onze pakketten. Wij maken van uw unieke dag een magisch moment! Meer info
FZ PRO Het beste huwelijksfeest tegen de beste prijzen! in Hasselt
-Weddingplanner -Videografie -Fotografie -Geluidsinstallatie -Lichtinstallatie Meer info
EMOFRAGMA WONDERBOX WEDDINGS in Kermt
Omdat we niet alleen magische settings bedenken,maar ook magie creëren,beginnen we elke keer weer met luisteren.Onze crew vermengt creativiteit met organisatorisch talent om elke Wonderbox a-typisch te maken,gestructureerd en met respect voor elke detail. Meer info
Huwelijksfotografen Michel en PDH65 Uw droom, ons project! in Zonhoven
Michel en PDH65 zijn 2 fotografen die de handen in mekaar hebben geslagen. Zij zorgen ervoor dat jullie mooiste dag voorzien wordt van prachtige foto’s. Jullie kunnen rekenen op jarenlange ervaring. Meer info
Bart Bosmans Fotografie 2 mensen op naar het oneindige geluk in de liefde! in Herk-de-Stad
De pure waarheid. De klanten die ik fotografeer zeggen vaak, dat ze de ware hun, in de foto’s terug zien, wat uiteindelijk het beste compliment is wat je kan krijgen. Ik hou van naturel licht en vind de leuke tijd met de klant belangrijker de het werk zel Meer info
Tomislav Kovacicek Photography Premium wedding photography in Bilzen
Premium wedding photography by Tomislav Kovacicek, Croatian photographer based in Bilzen, Limburg, Belgium Meer info
DJL-photo We capture your memories for life in Engelmanshoven
Both passionate about photography, we love to capture and eternalize your most beautiful lifetime Memories. As both of us are as well social as helpful we will help you enjoy your memories 4-ever. John en Daisy Meer info
Stefan Van Pamel - Fotografie Oog voor kwaliteit én details ! in Brugge & België
Een ontspannen huwelijksdag is een aangename dag, geen eindeloos poseer-gebeuren. Een spontaan beeldverhaal met een knipoog naar traditionele fotografie. Meer info
Fotoboks DE Photo Booth voor op uw feest! in brugge
Creëer unieke herinneringen met een Fotoboks fotostrookje in uw gastenboek! Meer info
MaDeWeddingPhotography MaDeWeddingPhotography, De juiste keuze voor jullie mooiste dag ! in Veldegem
Als fotograaf van huwelijksfotografie leg ik graag jullie mooie dag vast op beeld. Een unieke shoot met wondermooie bewerkingen en spontane foto's tijdens jullie ja-woord nemen we er graag allemaal bij. Contacteer ons vrijblijvend voor een gesprek! Meer info
Nick Decombel Fotografie JULLIE dag op een frisse, spontane & moderne manier in beeld gebracht. in Oostende
Nick Decombel Fotografie = FUN EMOTIES ECHT NATUURLIJK DETAILS = http://www.nickdecombel.be Meer info
FOTO WILLEM Kwaliteit hoeft niet altijd duur te zijn ! in OOSTENDE en gans vlaanderen
De mooiste dag van uw leven ! Graag wil ik dit op een spontane manier vastleggen, kleur of zwart-wit, iets om je leven lang van te genieten. Of wie wil niet eens een reeks foto's waar je zelf in de belangstelling staat ? Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
DVfoto Kwalitatieve fotografie aan een correcte prijs in Kuurne - actief in gans Vlaanderen
Een huwelijk is een unieke belevenis waarbij het belangrijk is om ook een schitterend aandenken te hebben. Daarom realiseren we onze reportages met 2 fotografen Meer info
FREDERIC VANWALLEGHEM HUWELIJKSFOTOGRAFIE *** Professionele & spontane huwelijksreportages - Gespecialiseerd in Leica fotografie, portret en documentaire in heel België
Full-time gediplomeerd kunstfotograaf gespecialiseerd in huwelijksfotografie, documentaire, reportage en portret. marriageweddingphotography.com Meer info
Fotoaanhuis Lincy & Dirk Originele en betaalbare huwelijksfotografie in heel Vlaanderen in Waregem
Bridal Boudoir fotografie - Originele verlovingshoots - save the date - Unieke huwelijksfotografie - Trash that dress? als het net iets anders mag zijn kijk dan zeker eens op onze website - groeten Lincy & Dirk Fotoaanhuis Meer info
Christ Vilez Ervaren én budgetvriendelijke huwelijksfotograaf... van voorbereidingen thuis tot einde recepties... alles op USB of DVD! in Ardooie & gans Vlaanderen!
Op zoek naar een ervaren en betaalbare huwelijksfotograaf, waarbij je alle foto's krijgt in hoge resolutie, groot formaat? Zo beschik je achteraf over alle mogelijkheden om zelf foto's, foto's op doek, albums via onlineservices te bestellen... Kom binnen! Meer info
Britt Vangenechten in Gent
http://www.brittvangenechtenfotografie.be Meer info
ptr.pictures in gentbrugge
Sarahshoot in Melle
Ik ga er 100% voor om jullie dag fantastisch vast te leggen. Na 15 jaar ervaring kunnen jullie me dan ook volledig vertrouwen. Mail of bel me gerust voor meer info. Liefs, Sarah Meer info
De Sutter Photography De huwelijksfotograaf. in Uitbergen
Hallo, graag stel ik mezelf voor. Ik ben Tom De Sutter uit Uitbergen. Noem mij gerust een fotografiefreak avant la lettre. Mijn grootste troeven zijn originaliteit, budgetvriendelijk, dienstverlening en op maat en met gespecialiseerd in huwelijken. Meer info
mémoires Het is feest en daar horen foto's bij! in In heel vlaanderen!
Liefde voor fotografie... Passie voor het leven... Gebundeld in een beeld! For the rest of the story, please visit my portfolio! www.Liesduerinck.be Volg me op facebook : Lies Duerinck Photography ! Meer info
Nancy Maes Photography in Bottelare/Merelbeke
Photography Maes Nancy/matimba.be Meer info
fotografie jurgen van de putte Lifestyle fotografie in Gavere
Reportage van 's morgens tot receptie voor 695 euro. Alle foto's digitaal in hoge resolutie. Meer info