Terug naar overzicht
Ik zou eerder van zaal veranderen dan van datum.. Het is niet correct dat jij een zaal kwijt bent! Jij had hem eerst.. Pech voor de andere..
Ik zou een andere datum pikken! Een zaal is heel moeilijk om te vinden, wij hebben ook onze datum bijgewerkt om op de ideale plaats te kunnen trouwen. Een dag veranderen is spijtig, maar weegt volgens mij niet op. Dat is natuurlijk beetje afhankelijk van de betekenis van jullie dag...
Heel erg spijtig, maar zolang er niets op papier staat of er geen voorschot betaald is, is hier helaas weinig aan te doen. Het is nu afwegen wat jullie echt het allerbelangrijkste vinden, de datum of de zaal.
Als ze jullie daar zo behandelen, zou ik voor een andere zaal gaan.
Ik zou ook voor een andere zaal gaan! Ik vind dat ze het niet meer "verdienen" om jullie feest bij hen door te laten gaan! Zelfde datum of andere datum, ik zou sowieso niet meer voor die zaal gaan!
Ik zou ook geen vertrouwen meer hebben in die zaal precies...
Ik zou die ook niet meer vertrouwen !Wat gaat er mss nog allemaal volgen...
Van datum veranderen zou ik niet doen, die heeft mss wel een betekenis voor jullie (voor ons toch).En idd zoals er hier wordt gezegd verdienen ze dit niet meer.
Je hebt geen voorschot betaald, maar heb je iets op papier?mvg
Andere zaal, als een feestzaal zoiets flikt zou ik deze niet meer vertrouwen
ik zou hen vragen of ze die andere mensen een voorstel kunnen doen om over te schakelen naar zaal 3, jullie waren eerst en hadden een mondelinge overeenkomst! indien niet zou ik zeggen dat u de zaal niet wenst ... volgens mij zal er wel rap een oplossing komen als ze een volledig feest dreigen te verliezen...alvast veel succes
Zou veranderen van zaal hopelijk iets op papier en schadevergoeding vragen gratis koffie bij dessertbuffet ofzo...
Geen mails of schriftelijke bewijzen?
Over welke zaal gaat dit als ik mag vragen?