Terug naar overzicht
hey,met valentijn in zicht heb je mooie dingen om je ringen aan vast te maken, zowel kussentjes als beertjes alsnog mooie ideetjes.Ik ga ook alvast eens rond kijken of er mooie dingen tussen zitten.veel succesgroetjes peggy 22/09/2007
hey EvyWij gaan onze ringen aan onze knuffelbeertjes hun arm schuiven of rond hun nekje. Mijn vriend en ik hebben in de loop van onze relatie alle 2 een knuffeltje aan elkaar gegeven, die bij in ons bed lag als we niet samen sliepen. Nu staan die knuffels bij ons op de slaapkamer. We vonden het leuk om die ook mee in de kerk te zetten omdat die voor ons wel wat betekenen. Als versiering in de kerk hebben wij ballonnentrossen. Nu hebben we ook het idee om onze 2 knuffelbeertjes in een mandje te zetten met daaraan een ballon en zo ergens bij het altaar te plaatsen. Dan hebben we meteen ook een origineel betekenisvol ringkussen. Om verder te breiden op de ballonnen: je kan ook 2 ballonnen met helium aan een zandzakje vastmaken of zo. Met een touwtje de ringen aan het ballonnenkoord vastmaken en die eraf knippen op het moment dat je je ringen moet geven.hopelijk vind je iets leuks!succesBieke 18/05/07
Als je van de beertjes van Me To You houdt (die grijze) dan bestaat daarvan een beertje met een hartje in zijn handen. Dat hartje is een doosje waar je een ring (weet niet of er meerdere in kunnen maar hoop t wel) in kan steken. Ik vind die heel schattig.Familie van ons heeft een beertje gekregen met een t-shirt met een opschrift van de twee namen op met twee ringen in elkaar gehaakt erop genaaid en er zat een zakje aan de beer (soort rugzakje), waar dan de ringen in konden.En ik denk dat je heel origineel kunt zijn met balonnen zoals Bieke zegt, eens kijken in een zaak die van die speciale balondecoraties maakt (in Drongen weet ik er één zijn en tegen Waregem, als je info wilt, vraag maar).
Wij gaan een kistje beschilderen en langs de binnenkant bekleden met dezelfde stof als mijn kleed.Aan de zijkanten komen 2 gaten zodat we er een tak kunnen insteken en rond die tak komt lint, en onze ringen komen rond die tak. Beetje knutselwerk, maar wel origneel hoop ik.(nu dus niet meer? ;-) )
Hallo Evy,het is leuk om een klein doosje te bekleden met een mooie stof en te versieren met bijvoorbeeld kralen in de kleuren van je jurk/boeket/etc. Mocht je toch kiezen voor een kussentje dan wil ik je uitnodigen om eens op mijn site te kijken. Ik maak zelf kussentjes, en het is ook mogelijk om een kussentje op maat te maken. Bijvoorbeeld met een stukje stof van je jurk. Groetjes, Chantalwww.zomaarendaarom.nl/ringkussen