Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Keuzes maken in uitnodiging

  28-6-2014 0:15:30
Hoi meiden!

Wij komen beidde uit een grote familie. MEt aanhang en kinderen. Nu willen we niemand vor het hoofd stoten, maar hoe delen jullie dat in en met de uitnodigingen?

ik heb geen behoefte aan de hele dag echt kleine kinderen, die ook gaan dreinen op een gegeven moment. Ik ben gek op kinderen, maar er zjn veel kinderen n de familie en wil waken dat het een soort kinderfeest wordt of ouders alleen maar met de kids bezig zijn en wil het diner wel rustig en degelijk kunnen houden.


Wat is wijsheid hierin?
feest duurt van 14.00 uur tot 00.00

Bruidjechocomix
6-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1403


Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik28-6-2014 6:03:44

Op de enveloppe en kel de namen van de genodigden schrijven.
Bv.: sofie en tom proost-broeckx



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik28-6-2014 16:19:53

Ja dit doen wij ook zo...



zefanja
12-7-2014
 Meld misbruik28-6-2014 19:29:34

Heb dit ook zo gedaan, en gezegt dat er geen kinderen bij zijn , we hebben zelf ook 2 kids en die zijn op avondfeest niet aanwezig
Meeste mensen verstaan dit hoor



Nele
4-7-2015
 Meld misbruik29-6-2014 10:46:04

Wij hebben ook een dochtertje van 4 jaar (tegen dan 5 jaar) en twee nichtjes (4 en 7 jaar). We hebben duidelijk gezegd dat ons dochtertje mee gaat naar de kerk en de receptie en dat ze dan afgehaald wordt. Hopelijk heeft mijn broer de hint begrepen en anders zal mijn moeder het nog wel duidelijk maken. ;o)
Verder hoor ik ook wat Tanja doet: duidelijk de namen van de genodigden schrijven: dhr. X en Y ipv 'familie' X-Y.



Lies

 Meld misbruik30-6-2014 9:52:42

Wij hebben het ook zo gedaan, echt duidelijk de voornamen erbij gezet.
Onze jongens gaan mee, maar worden ook rond 21u meegenomen door de babysit.



Bruidjechocomix
6-5-2015
 Meld misbruik2-7-2014 13:33:06

Ja ok dank voor jullie tips!, ik hoop dat men het begrijpt, die van ons is ook niet gewenst om er de hele dag bij te zijn, dus anderen zouden zich niet beledigd hoeven te voelen. DIe van ons is niet te genieten hoor na zo een lange dag, en dat keer 30 zie ik niet zitten nee

Na het diner is gebruikelijk dat ze dan opgehaald worden?



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik2-7-2014 21:23:26

Bij ons in de familie hebben we een gouden regel dat kleinkinderen, achterkleinkinderen, of pluskindjes van een of ander nooit meekomen op een trouwfeest zolang ze geen 16 jaar zijn . Vanaf dan mogen ze erbij, bij ons dus nooit discussies na zeven trouwfeesten van neven en nichten nog nooit problemen gehad , misschien kan jij de eerste zijn om ook zo'n regeltje in te voeren is super handig...:-)
in ieder geval heel heel veel succes en geniet van je dag!!!



Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik10-8-2014 15:55:06

* vergeet niet uw kinderen een nachtzoen te geven

* Om jezelf van een leuk feest te garanderen is het handig om voor het avondfeest een babysit te arrangeren

*
we nodigen jullie vriendelijk uit op onze kindvriendelijke huwelijksborrel. Nadat de kleinsten huiswaarts zijn gekeerd gaan we vanaf 19u30 verder met het avondfeest.

Ik denk trouwens ook dat de meeste mensen hun kinderen niet mee nemen naar een avond/dans feest


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info