Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enke dessertje, hoe te formuleren op de uitnodiging?

  27-6-2014 20:26:59
Dag dames

Een deel van onze gasten zal enkel op het dansfeest uitgenodig worden met nog een dessertje vooraf. Enkel een dessert, dus geen dessertenbuffet. Ik zit wat sloot om dit op de uitnodiging te vermelden...

Anders is het gemakkelijk en schrijf je ... nodigen u uit voor het dessertjesbuffet met nadien dansfeest ofzoiets.

Maar wat kan ik er nu van maken? ... nodigen u uit om een dessert te nuttigen. Dat klinkt toch niet? :-)

Hulp gevraagd!! :-)

Klinkt dit? 'voor koffie en gebak om nadien de benen nog eens los te gooien op ons dansfeest'?

'S nachts geven we nog een kaas- en vleesschotel. Moet ik dit ook vermelden? Heeeelp!?

Katrien

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2019


Evelien
30-8-2014
 Meld misbruik27-6-2014 23:02:28

Een klein hapje? Of gewoon niets zeggen over het eten. Dan verwachten ze niets en kunnen ze alleen maar verrast zijn dat ze toch iets krijgen.



PETRA
4-10-2014
 Meld misbruik28-6-2014 7:46:56

Hoi, ik zou het inderdaad ook niet vermelden. Ik schrijf ook gewoon"u bent uitgenodigd om de receptie met aansluitend dansfeest". Wij gaan veel hapjes geven en misschien ook nog iets van taart ( voor het dansen dan). De mensen weten dan wel dat ze geen diner moeten verwachten en dan is het leuk dat ze toch iets krijgen.
Hoe doen jullie het juist praktisch dan, ben wel benieuwd; Mijn bedoeling was op ze eerst een glaasje cava aan te bieden ( met hapjes ) en na 1;30 uur ongeveer aan het dansfeest te beginnen. Ik wilde oorspronkelijk op 00 uur taart serveren ,maar dat raadde men hier op het forum af omdat dit dan het dansen verstoord en het moeilijk kan zijn om er daarna terug de ambiance in te brengen?? ! Wil jij jullie planning even laten weten? :)



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik28-6-2014 17:04:27

Wij hadden "... nodigen u uit om samen met hen de nacht in te dansen"
Ze kregen bij ons eerst een korte receptie (cava, hapjes), daarna dessertenbuffet en dan dansfeest.



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik28-6-2014 17:06:03

Zij kwamen om 22u toe, om dan na dessert de openingsdans te doen en dan meteen het feest in gang te schieten, geen vermenigvuldigingsgedoe, gewoon direct een goed ambiance nummertje en de dansvloer is niet meer leeg geweest tot 6u 's ochtends :-)



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik28-6-2014 17:08:11

Sorry, mijn verhaal is nogal verhakkeld, maar telkens ik op verzenden klik denk ik nog aan iets :-)
Mijn collega's had ik allemaal per mail ook nog verwittigd, zo wisten ze van elkaar wie ook uitgenodigd was, dan was de druk er ook af om elkaar te vragen "ben jij ook uitgenodigd", want dat kan voor vervelende situaties zorgen :-)
Zij zijn dan na de mis samen iets gaan eten en nadien bij ons dessert komen eten (had hen ook daarvan verwittigd).



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik28-6-2014 18:22:30

Jullie zijn uitgenodigd op ons dessertbuffet met dansfeest



Katrien

 Meld misbruik30-6-2014 9:23:22

Petra
Hierbij onze avondplanning:

Dinergasten komen om 18u
Dessertgasten komen om 22u met eerst een kleine receptie. Ik vermoed dat we ten laatste 22u30 terug aan tafel gaan zitten. Dan komen de dessertjes.
Ik vermoed dat we tegen 23u30 de openingsdans kunnen doen.

Sowieso dus eerst eten en dan dansen. Niet tussendoor. Hoewel we kaas-en vleesbuffet dachten te doen 's nachts en iedereen mocht aanschuiven naar believen maar nu dat je dat zegt maak ik mij plots de bedenking of dat wel een goed idee is. De mensen gaan dan misschien inderdaad aan tafel zitten om te eten en zo is het dansfeest verstoord...
Hmm... Nu begin ik daar weer aan te twijfelen...




Peter

 Meld misbruik30-6-2014 23:44:29

Katrien, 's nachts gewoon belegde broodjes laten rondbrengen in de zaal. Snelle hap en terug dansen. Een buffetje 's nachts is leuk maar kan daar ook bijna onaangeroerd blijven staan. Of er wordt geknoeid enzovoort.

Grts
Peter
INFINITY.be
fun op je dansvloer


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info