Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rond kaartje: zelf maken?

  22-6-2014 19:40:31
Hallo bruidjes,

Vandaag zijn mijn verloofde en ik naar iemand gegaan om onze trouwuitnodiging te ontwerpen. Het ziet er al super uit!
Aangezien we, redelijk traditioneel, werken met gasten voor enkel receptie, gasten voor receptie + avondfeest en gasten voor enkel avondfeest, hebben we kleine kaartjes nodig om bij de "standaard" uitnodiging te steken.

Nu wilde ik heel graag ronde kaartjes, omdat dit goed past bij de "grote" uitnodiging, maar de prijs hiervoor valt best tegen... Zeker omdat we dus 3 verschillende kaartjes moeten hebben.

Nu vroeg ik me af of dit niet zelf te maken was... Mijn schoonzus heeft 40% korting bij een drukkerij, dus drukken gaat al voordelig zijn. Maar dan zou ik dus een manier moeten vinden om de kaartjes mooi rond te krijgen.

Een soort pons, ... Ik weet het niet... Heb al wat op internet gezocht, maar vaak zijn de figuurponsen in cirkelvorm veel te klein.

Zijn er hier creatieve mensen die een idee hebben hoe we dit kunnen oplossen? Knippen lijkt me geen optie, gaat geen mooi resultaat zijn.

Hopelijk kan iemand me helpen!

Groetjes,
Karen

Karen
10-10-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1120


Sanne
13-9-2014
 Meld misbruik23-6-2014 14:27:50

ik heb net cirkelponsen bij de banier gekocht. Ze hebben daar verschillende maten. Momenteel op hun site maar tot 5cm, maar ik heb er nog een grotere gekocht in de winkel zelf.
Misschien kan dat wel helpen? Anders in lucas creativ?



Karen
10-10-2015
 Meld misbruik23-6-2014 18:26:04

Bedankt, ik ga zeker eens kijken daar!



Delphine
14-9-2013
 Meld misbruik25-6-2014 21:46:54

Kunnen ze bij die drukker van je zus dat dan niet in een ronde vorm uitkappen? Wij hadden ook ronde kaartjes om erbij te steken, en dat werd door de drukker gedaan (ontwerp was door een grafisch ontwerper gemaakt). De grootte moesten we wel wat aanpassen aan het formaat kapvorm dat ze al hadden liggen (anders moesten ze een nieuwe maken en dat kwam wel duurder uit).




Karen
10-10-2015
 Meld misbruik5-7-2014 10:42:55

Hoi,
Bedankt voor de reacties!
Zelf uitsnijden is blijkbaar toch geen optie, aangezien ze bij de drukkerij verschillende kaarten op hele grote vellen papier drukken.

We hebben -denken we- een oplossing gevonden: we gaan 1 ontwerp nemen van de ronde kaartjes en dan gewoon zelf opschrijven waarvoor de gasten precies worden uitgenodigd.

Ik hoop dat dat niet te "goedkoop" gaat overkomen, maar de grote kaart is wel volledig gedrukt, dus denk ik dat het niet zo erg is om op het kleine kaartje zelf 1 zinnetje te schrijven. (De rest is wel gedrukt)

Groetjes,
Karen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info