Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging met Venetiaans oogmasker

  16-6-2014 12:12:18
Hoi iedereen,

Met nog meer dan genoeg tijd maar oh zo graag voorbereid (en vooral genoeg te kunnen sparen ;)) hebben we al wat georganiseerd, zaal vastgelegd, kerk en gemeentehuis, trouwjurk van mijn dromen al zien hangen *gniffel* alsook zelfs het contract met onze fotograaf Yves Collin getekend! Trouwens deze laatste, mochten er nog bruidjes zijn die op zoek zijn naar een beroepsfotograaf, ik kan hem zeer zeker aanraden. We hadden een afspraak van een uurtje bij hem in zijn
fotostudio (in de veronderstelling dat dit een uurtje in beslag zou nemen) maar
zonder we het goed beseften kwamen we 3u later vol vertrouwen in hem en super
gevoel buiten! Ondanks mijn aanstaande hierdoor het WK van die dag voor een
deel miste, is hij ook heel tevreden en vol lof. Omdat we ons avondfeest in San
Marco te Schelle gaan houden, zou ik graag de uitnodigingen voorzien van een
subtiel getekend Venetiaans oogmasker (dus niet die enge grote maskers en zonder dat het op een carnavalfeest gaat lijken)maar is wel heel moeilijk om dit te vinden.. Heeft er iemand ervaring hiermee of heeft iemand een voorbeeld van een huwelijksuitnodiging in deze trend?

Alvast heel erg bedankt en nog veel succes met jullie voorbereidingen!

Groetjes,
Bianca

Bianca
13-8-2016
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1482


Yves

 Meld misbruik16-6-2014 14:18:45

Beste Bianca,

Een grafisch ontwerper zou jullie kaartje volledig kunnen ontwerpen
volgens wens als de lay-out anders is dan gebruikelijk.
Misschien iemand in vrienden- of kennissenkring?
Mocht je echter een mooi geschikt masker vinden
.... dan kunnen we dit in de studio uitwerken.
Hopelijk kan je hier wat mee.
Mochten er nog vragen zijn verneem ik ze graag.
Vriendelijke groeten,
Yves



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik16-6-2014 15:23:36

Ergens een foto zoeken met een masker dat je mooi vindt en op basis hiervan zelf een uitnodiging ontwerpen?



Bianca
13-8-2016
 Meld misbruik16-6-2014 16:10:25

Hallo Sanne en Yves,

dank je wel voor jullie advies! :-)

groetjes,
Bianca


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info