Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

idee ipv openingsdans

17-1-2007 22:38:43
Wie heeft origineel idee voor een vervangende openingsdans. Mijn vriend wil dat echt niet, ik ga hem daarin ook niet dwingen. We zouden wel met een alternatief willen komen...ideetjes altijd welkom.

Iene
1-1-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 393

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik18-1-2007 8:09:50

Vermenigvuldigingsdans beginnen met jullie en jullie ouders op de dansvloer?

Een scetch van jullie zelf?

Je moet kunnen duidelijk maken dat er gedanst mag worden, want de meeste zullen wachten en blijven zitten tot na de openingsdans é...
Bij m'n schoonbroer was de openingsdans om 1u!!! En wij wachten tot ze EINDELIJK op die dansvloer wilden komen... En de DJ bleef maar ambiance muziek draaien :-D Maar zij moesten de spits afbijten.

Conclusie, jullie moeten iets vinden om te doen op de dansvloer die de mensen aanzet om erna te dansen...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Veroniek

Meld misbruik18-1-2007 8:44:01

Hoi

Wij zijn daar ook niet zo voor!

En hebben ook een alternatief gezocht...

Een idee (maar kostelijk) was dat we onze huwelijksdag lieten filmen en 's avonds is alles in een clipje gegoten en afgedraaid op groot scherm met het liedje dat normaal jullie openingsdans is. Dat is een professionele filmer die dat dan doet, maar daar moet je natuurlijk voor betalen... Ze laten dan stukjes zien van de wettelijke, kerkelijke trouw, fotoreportage...

Daarna kan de DJ zeggen dat iedereen op de dansvloer gevraagd wordt.

We vonden het wat te kostelijk om dit te doen en denken erover om privélessen te nemen en iedereen van de familie te laten zien wat we kunnen! We dansen alle 2 niet graag!

We zijn er dus ook nog niet uit!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Thierry

Meld misbruik18-1-2007 10:24:39

---

vanessa
20-12-2007
 Meld misbruik18-1-2007 11:24:19

Ik vind achteraf gezien de openingsdans het mooiste moment van heel de avond.
Alles gaat zo snel. Maar als de openingsdans er is, dan staat de tijd precies even stil. Voor mij was dat echt genieten. WIj hadden een erg speciaal nummer (een slow), en het gaf toch een ongelofelijk gevoel.
Voor ne slow moet je niet oefenen, dus geen zenuwen dat je je pasjes nog gaat kennen.
Voor mij was dat even tot rust komen in de armen van mijn ventje.

Wat ook leuk is, is dat jullie in het midden van de dansvloer gaan staan, en dat de dj iedereen naar de dansvloer roept. Mensen worden dan gevraagd een cirkel te vormen en elkaar handen te geven en mee te slingeren op het ritme van de muziek (geen echte slow muziek dus, maar eerder een opgewekt deuntje) OOk een aanrader :)

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik18-1-2007 18:46:29

hey,

Ik las ergens van een koppel dat de dansvloer heel officieel opende. Er werd een lint gespannen en dat knipten ze dan heel plechtig door. Vond ik wel origineel gevonden!

Groetjes
Lies
070707

Mieke
11-8-2007
 Meld misbruik21-1-2007 20:04:18

Mijn vriend danst ook absoluut niet graag, vooral omdat hij denkt dat hij er niets van kan... Daarom hebben we een compromis gesloten : we gaan wel een openingsdans doen, maar ondertussen projecteren we op een groot scherm leuke, romantische, grappige,... foto's van ons twee. In de hoop dat de mensen dan vooral naar daar kijken i.p.v. naar ons ! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...