Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodiging

  27-5-2014 20:27:51
Hoi allen,

Heb een productieve dag achter de rug :)

Mensen die mijn tekst voor de uitnodiging eens willen nalezen en tips willen geven indien er iets niet aan zou kloppen??

Gedicht linkerzijde kaart:
Wat het leven ons geeft, wat de tijd ons zal brengen
ik kan het wel aan, samen met jou.
De lach bij geluk, de tranen bij verdriet,
ik kan het wel aan, samen met jou.
De toekomst ligt voor ons en wat er ook mag komen
ik kan het wel aan, samen met jou.
Dat is wat ik voel en ook nooit meer vergeet,
samen met jou ben ik eindelijk compleet.

Tekst uitnodiging:
Fenna & Kevin gaan elkaar het JA-woord geven!
En dat op zaterdag 18 oktober 2014
Wij hopen dit samen met jullie tot een onvergetelijke
dag te maken en we vinden het daarom erg fijn,
als jullie om 10:30 uur bij het huis
van de bruid kunnen zijn. (adres)

Tegen 11:00 uur gaan we in een stoet,
ons burgerlijk huwelijk tegemoet.
Na een lunch, wat foto’s en de ceremonie, volgt het diner.
Eten jullie met ons mee?
En als het dessert is geweest,
Dansen we de sterren van de hemel op ons huwelijksfeest!
Gelieve voor 1 oktober te laten weten of u al dan niet kan komen op de dag van ons dromen.
Fenna: gsmnr – Kevin: gsmnr

Kledij: Cocktailkleding (dames: onthoudt; wit is voor de bruid :) )
Kadotipje: (hier komt foto van een pakje dollarbriefjes)

fenna
18-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1745


Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik27-5-2014 20:40:01

Dat ziet er heel goed uit, is heel leuk geformuleerd!



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik27-5-2014 22:44:03

Ik twijfel ook of ik zo'n zinnetje als "wit is voor de bruid" op de uitnodiging zou zetten... Ook al ken ik mijn gasten allemaal, ik verschiet van niks meer (heb ooit eens iemand gekend die in het wit op een trouwfeest is gepasseerd en ze was niet de bruid :s)
Sowieso wordt er bij ons vermeld bij de receptie tenue de ville (geen jeans), bij avondfeest zal er staan : avondkledij.

Heb je er zelf geen moeite mee om te vragen aan de dames om geen wit te dragen?

groetjes !



Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik28-5-2014 8:34:45

Is de datum waarop ze hun aanwezigheid moeten laten weten niet erg laat?
Ik heb zelf een maand op voorhand gezet, zodat ik zelf nog voldoende de tijd heb om zelf nog mensen op te bellen als ze niets laten weten.




fenna
18-10-2014
 Meld misbruik28-5-2014 9:08:12

@margot: nee kvind da zeker nie erg om te vermelden dat de dames niet in het wit mogen gaan. Zoals je zegt, sommigen zouden daar niet bij stilstaan, maar ik vind dat wit die dag bestemd is voor de bruid :) Als je dat ook wilt dan zou ik er zeker niet met inzitten om dat te vermelden. :) het is onze dag ;)

@sabrina: ja vond dat inderdaad moeilijk om die datum te kiezen.. :S maar de uitnodigingen worden begin augustus verstuurd. Anders mss tijd geven tot ergens rond 20 september? Das dan n maand n half na het ontvangen van de uitnodiging....?



Marieke
18-4-2015
 Meld misbruik28-5-2014 10:57:34

Pietluttige opmerking: op het einde is het "onthoud" met enkel een 'd'; de meervoudsvorm op -t wordt eigenlijk niet meer gebruikt (cf. "dames, loop door" of "kinderen, pas op")



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik28-5-2014 11:21:59

Heel leuk geformuleerd !



abra

 Meld misbruik28-5-2014 14:12:54

tof



Elien
1-5-2015
 Meld misbruik31-5-2014 18:01:05

Hey Fenna

Ik heb het eens aan m'n vriend gevraagd (kent veel van spelling) en hij zegt ook dat die onthoudt zonder de t moet. Je kan het zien als gebiedende wijs. Dus das dan zonder de t.
Ik vind het trouwens goed dat je dat op je uitnodiging zet (zou dat zelf ook willen doen). Ik zou het echt niet kunnen verdragen mocht er daar iemand toekomen met een wit kleedje aan (heb er overlaatst gezien bij een vriendin op foto's).
Dus gelijk heb je!


x



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik31-5-2014 18:26:55

Idd. Altijd vervangen door werkwoord smurfen! Nooit meer een dt fout :-D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info