Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 1 week aanwezigheid bevestigen en amper reacties...

  24-5-2014 17:02:47
Nog een dik weekje mogen de mensen hun aan- of afwezigheid bevestigen; op onze uitnodiging stond namelijk:
Gelieve te verwittigen voor 1 juni.
Ik krijg amper reacties op de uitnodiging... Ze zijn nu al ruim twee maanden de deur uit!
Wat moet ik toch doen als ik geen antwoorden krijg?
Ik heb zeker niet van iedereen contactgegevens. Dat maakt het dus erg moeizaam...
Pffe, ik had echt gedacht dat het beter zou lopen.
Is mijn zin misschien niet duidelijk genoeg? Op aanraden van de drukker deden wij dit zo!
Liefs.

Keke
5-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1599


Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik24-5-2014 18:07:30

Stonden jullie gsmnr erbij??



Keke
5-7-2014
 Meld misbruik24-5-2014 18:34:42

Ja natuurlijk en ook onze e-mail, plus ons adres!



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik24-5-2014 18:56:06

Keke, hier ook zene, ze hebben tijd om voor 30 mei te bevestigen ze zullen nog vlug moeten zijn, na de 30 ste ga ik iedereen contacteren, heb wel alle contactadressen, heb het hier toch al veel gelezen, de frustratie van de bruid blijkbaar :)



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik24-5-2014 19:04:25

Wij hebben er een aantal gaan afgeven, en velen van hen zeggen dan duidelijk dat ze komen. Maar ook hier een aantal die niets laten weten. Mss gaan sommigen er van uit dat dit niet hoeft, zo van, wij zijn familie en wij komen... Ik ga ze na de datum toch ook zelf contacteren!
Veel scces!



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik24-5-2014 19:43:06

ik heb op een duur ze allemaal moeten opbellen, gewoonweg omdat ze niets lieten weten. Vervelend hè



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik24-5-2014 20:29:12

Tenzij er komende week ineens een zondvloed aan reacties komt, ga ik er ook nog een hoop mogen bellen. Ook deadline op 1 juni.

Gisteren heeft mijn moeder gelukkig al wat tantes en nonkels opgebeld en gepord.

Hier ook van veel neven en nichten geen telefoonnummer, maar dat zal dan via hun ouders moeten gaan.

4 juni geef ik het aantal door aan de zaal en wie dan niet heeft bevestigd of ik niet heb kunnen bereiken (eventueel via hun ouders) die heeft blijkbaar geen zin in een leuk feestje. Pech gehad voor hen.



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik25-5-2014 9:47:41

Wij hebben hetzelfde aan de hand. Op onze uitnodiging stond: Gelieve je aanwezigheid te bevestigen voor 1 juni met onze beide telefoonnummers. Vind ik persoonlijk toch vrij duidelijk dunkt mij!!!

En ik heb ook totaal niet alle contactgegevens dus zou ik het al willen, ik kan ze niet achterna bellen. Pffff enorm frustrerend. Kan ik echt wel missen alsof ik nog niet genoeg kopzorgen heb om al de rest geregeld te krijgen!!!



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik25-5-2014 11:06:53

Ik zou ook zelf proberen om iedereen op te bellen! En gegevens die je niet hebt aan andere familieleden vragen ofzo?
Waarschijnlijk zijn mensen het uit het oog verloren (zo zijn er erg veel mensen, helaas!).

Succes ermee!



Kim
4-7-2014
 Meld misbruik26-5-2014 20:20:46

Wat voor nut heeft het dan eigenlijk dat je erop zet dat ze moeten verwittigen! Want je moet toch meer dan de helft nog eens zelf contacteren. Onze uitnodigingen zijn nu 3 weken de deur uit en ook nog maar weinig reacties. Ze hebben nog wel even de tijd, maar toch. Ik krijg ook van de familie de indruk dat ze er van uitgaan dat ze niet hoeven te bevestigen!! Ik ben benieuwd...



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik26-5-2014 21:42:05

Het is gewoon een vervelend iets dat je de uitnodigingen op tijd moet rondsturen zodat iedereen 'kan vrijhouden' (terwijl iedereen altijd wel weet wanneer je trouwt).
En doordat ze zo ver op voorhand worden rondgestuurd, vergeten veel mensen helaas dat ze moeten bellen..

Iemand zou met een geniaal idee moeten afkomen om dat op te lossen :D



Keke
5-7-2014
 Meld misbruik30-5-2014 18:43:42

Weer een klein weekje verder en er zijn amper drie koppels die nog iets hebben laten weten... Nog twee dagen en de deadline is voorbij!

Dit loopt echt zo niet leuk! Komen de mensen dan niet graag? Hebben ze ons niet graag? Of welke vragen moet ik me hierbij stellen...
Erg frustrerend!



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik31-5-2014 7:31:53

Bij ons bijna iedereen bevestigd enkel nog een paar, zelf een collega van mijn vriend heeft niet bevestigd daar gaan we dan vanuit dat die niet komt, broer van mijn vriend ook niet bevestigd omdat mijn schoonzus niet veel "zin" heeft, tegen zijn broer heb ik gezegd als ze geen "zin" heeft moet ze niet komen zene, denk dat we daar vandaag nog naar bellen, een feest geven is allemaal heel leuk maar de dankbaarheid is bij sommige ver te zoeken


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info