Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging

  22-5-2014 13:51:21
iemand een idee hoe je op de uitnodiging kan verwoorden,als iemand vegetarier is,of geen vis lust ed. Dat ze dit moeten laten weten.

Wendy

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1587


Marthe
20-9-2014
 Meld misbruik22-5-2014 14:00:44

Ik zou dat er niet op zetten. Ik ben zelf vegetariër en laat het altijd weten als ik laat weten dat we gaan. Heb dat nog nooit ergens zien staan, maar ik laat het toch weten zodat ze er rekening mee kunnen houden.



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik22-5-2014 15:00:54

Ik zou dat ook niet vragen hoor! Tenzij mensen waar jullie dit al van weten, dan vraag je dat persoonlijk, maar niet op de uitnodiging. Uiteindelijk kiezen jullie het menu en kan er een uitzondering worden gemaakt waar nodig (is toch meestal waar men van uit gaat). Indien je het expliciet vraagt, lijkt het alsof iedereen kan kiezen wat ze willen eten :-) Want iedereen zal wel 'iets' niet lusten. + als men niet weet wat ze gaan krijgen, vrees ik dat jullie een lijst gaan hebben die niet meer te overzien is op die manier :-)



inge
6-6-2015
 Meld misbruik22-5-2014 15:01:34

Ik zet dat er ook niet op.
Ik vraag daar naar als er iets is wat ze niet mogen eten het moment dat ze verwittigen of ze komen of niet



cecile
16-8-2014
 Meld misbruik22-5-2014 16:34:07

bij ons staat dat ook niet op de uitnodiging. Ik ken de vegetariers en voor de rest moeten ze maar eten wat het menu is. Je kan toch nooit voor iedereen goed doen



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik22-5-2014 16:36:16

Wij hadden: "Vegetariër, veganist of allergisch? Laat het ons weten!"
Bij ons komen er veel vegetariërs en veganisten, vandaar. We wouden laten merken dat we aan hen denken en rekening met hen houden.



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik22-5-2014 17:22:33

Ik reken erop dat ze het mij laten weten bij het bevestigen als ze "speciale wensen of allergieën" hebben. Ik heb het er niet speciaal op gezet.

(Overigens doen wij barbecue, dus mensen weten gelijk ongeveer wat de menu is.)



tinne
15-5-2015
 Meld misbruik22-5-2014 19:47:07

Wij hadden ook die tip gekregen van de zaal om dat op de uitnodiging te zetten, werd positief onthaald zei hij ...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info