Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bevestigingen op uitnodiging

  20-5-2014 20:26:49
Hey,

Onze uitnodigingen zijn al even de deur uit, mensen kunnen ng verwittigen tot 30/5
Nu personen van het avondfeest hebben al bijna allemaal bevestigd van komst.
De receptie en dessertbuffet .... Moeten er nog heel veel reageren :(


Zullen maar wachten zeker....

veronique
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1252


Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik20-5-2014 21:00:04

Da's bij ons ook zo. Ze moeten bij ons vóór 1 juni reageren en zondag mail ik nog eens naar degenen die nog niets hebben laten weten. Dan hebben ze nog een week om te antwoorden. En wie 1 juni nog niets heeft laten weten, moet niet komen ;-)



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik21-5-2014 7:17:19

hier hetzelfde zene voor 30 mei moeten ze reageren, denk dat dat bij vele is, ik zal ze dan allemaal contacteren ...:(



Jennifer
6-9-2014
 Meld misbruik21-5-2014 8:25:29

Nog iets meer dan een week om te bevestigen lijkt voor jou waarschijnlijk hoog tijd om eraan te denken, maar veel mensen zullen pas op het allerlaatste moment bevestigen.
Je hebt ook altijd mensen die het vanzelfsprekend vinden dat ze komen en denken dat ze dat niet moeten laten weten; of die denken dat ze alleen iets moeten laten weten als ze niet komen.
En dan zit je waarschijnlijk jammer genoeg met een categorie mensen die beledigd is omdat ze niet mogen komen eten. Zo heb je er altijd en daar kan je niets aan doen. Ik ben er zeker van dat jullie goede redenen hebben om ze alleen voor receptie of buffet uit te nodigen, maar sommige mensen nemen dat gewoon te persoonlijk...
Ik hoop dat je snel van iedereen nog iets hoort! Wacht nog een paar dagen en begin dan eens rond te bellen, zou ik zeggen.



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik21-5-2014 12:09:53

Hier 1 juni en ongeveer de helft moet nog bevestigen.

Nog 10 dagen te gaan ...



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik21-5-2014 14:20:20

Geloof me, dat is heel normaal !
2 dagen voor onze trouw kregen wij nog een bevestiging voor de receptie binnen.
Zelf de bazin van onze feestzaal was dit al gewoon dat er nog tot een paar dagen voor de datum mensen bellen (afbellen of bevestigen)
Niet plezant voor bruidjes die graag alles onder controle hebben hé... I know...



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik21-5-2014 18:25:02

Bij ons ook bevestigen voor 1 juni en van meer dan de helft nog niks gehoord!!!!
;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info