Terug naar overzicht
hallo,wij haalden de voorbeeldboeken altijd op een vrijdag, dan mochten we ze het hele weekend bijhouden. Wij hebben ook nooit de boeken gereserveerd, kregen ze altijd zo mee...Wij trouwen in juni, maar omdat mijn vriend op missie is in het buitenland, hebben wij onze uitnodigingen al laten drukken...groetjes wendy22-06-2007
Hi Peggy,Ik heb de boeken wel op voorhand gereserveerd, ik ben ze ook op vrijdag gaan ophalen en ze vroegen me gewoon wanneer ik ze zou terugbrengen. Wijzelf trouwen op 16/6 en hebben al eens geïnformeerd hoe lang we moeten rekenen voor het drukken. Dat zou maar 1 week zijn. (ik dacht dat dat veel langer zou duren). De omslagen zouden we al sneller kunnen krijgen (dat duurt maar 1 dag om ze te bestellen) en dan kunnen we al beginnen schrijven. Ik weet niet of die termijn bij alle drukkers zo is want wij zijn maar bij 1 iemand gaan informeren en hebben daar direct ons ding gevonden.Groetjes,VéroGroetjes,Véro
Hey,Wij hebben de boeken niet gereserveerd, maar kregen ze direct mee voor 3 à 4 dagen.Groetjes, Sissi