Terug naar overzicht
Wij zijn in Le Grand Salon getrouwd. We krijgen nu nog regelmatig heel goede reacties van gasten. Iedereen was onder de indruk van zowel de zaal als het eten. Voor specifieke vragen mag je me via PM contacteren.
wij trouwen in kattebroek!zeer mooi en prijs-kwaliteit ZEKER ok vind ik.maar zo iets is zeer persoonlijk.als je een mailtje stuurt krijg je gewoon de prijslijst doorgemaild hoor.dan zijn wij eens langs geweest.na ons bezoek een offerte gevraagden dan beslist om daar ons feest te doen.
Kattebroek is niet de goedkoopste zaal, maar de prijs-kwaliteit is zeker in orde. De vernieuwde is prachtig en de zaal is gezellig. Telkens ik er ging eten was het daar in orde. Ze zijn daar ook erg flexibel en er is veel mogelijk.
Bedankt allemaal voor de reacties! Heb een mailtje gestuurd voor de prijzen... Hebben jullie de "dj van het huis" erbij genomen of hebben jullie zelf iemand laten draaien? Hoe was de muziek? Ook zouden we ons feest graag iets alternatiever willen, niet klassiek verschillende gangen geserveerd aan tafel... Is dit mogelijk? Heb je zelf veel inspraak?
Hey,nog iets vergeten vragen: wordt er iets afgesproken in verband met "de duur van het feest"? Heb gehoord dat het moeilijk geworden is om nog een zaal te vinden waar het feest tot in de vroege uurtjes mag doorgaan, meestal wordt er 3 u ofzo afgesproken als einde...
Bij kattebroek is er geen einduur en ook geen extra kosten na een bepaald uur.ivm de dj hebben wij nog niet beslist. maar blijkbaar zouden ze samenwerken met verschillende dj's.je hebt zeker inspraak en alles is mogelijkzo hadden wij bv aan een cocktailbar gedacht en zij maken alle contacten, regelen alles enzo (wij moeten enkel betalen ;-))ik denk dat je best eens een afspraak maakt om zo'n dingen te bespreken.