Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gasten

  1-5-2014 10:19:12
Hoeveel gasten hebben jullie in totaal?
Bij ons hebben er al veel moeten afhaken omdat de helft van m'n vriend zijn collega's (vrienden) op zee zitten.
Dus wij zitten maar ongeveer al 85 gasten.
Is dit niet wat weinig?

Evelien
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1687


Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik1-5-2014 10:23:14

Wij hebben 's avonds een diner met enkel familie en enkele vrienden. We komen nog niet aan 70 man. Wij houden het graag bescheiden, maar dat maakt ieder voor zich uit natuurlijk.
Onze receptie zal wat meer volk hebben, omdat daar de collega's en vrienden van de ouders en zo ook komen.



Lies

 Meld misbruik1-5-2014 11:03:46

Ik denk dat je gewoon moet doen waar je je het best bij voelt. Wij hebben een behoorlijke grote gastenlijst, maar hebben dan ook gekozen om geen klassiek diner te doen. Aangezien we nog in de vakantieperiode trouwen, vermoed ik dat er daar ook nog wel een heel aantal van tussen gaan vallen.

Uiteindelijk kan een klein feest ook supergezellig zijn he!





sanne
6-9-2014
 Meld misbruik1-5-2014 11:09:03

Vind ik persoonlijk wel een mooi getal om mee te feesten!
Ik denk trouwens niet dat veel gasten persé een beter feest maakt :)
met minder gasten kan het zelfs 10x zo leuk zijn!



Evelien
24-5-2014
 Meld misbruik1-5-2014 11:10:34

Ja misschien wel :)
Bedankt iedereen!



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik1-5-2014 11:45:50

Och wij hebben ook niet veel gasten ..Voel me soms ook "slecht" we hebben geen grote familie of vrienden groep. En er vertrekken er dan ook nog eens een hoop op vakantie .. Jammer.. Denk dat ook rond de 70 gaan zitten ongeveer..

Gewoon een gezellige dag van maken :)



Evelien
24-5-2014
 Meld misbruik1-5-2014 12:06:28

Kvoelde me er echt nie goe bij ma wat ik hier hoor maakt mn gevoel al wat beter :)



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik1-5-2014 13:02:44

Hier uiteindelijk 94 personen uitgenodigd voor onze barbecue.
Ik schat dat er daar nog 10 à 20 van afvallen.
Dus wij komen hier op 75 à 80 man waarschijnlijk.

Ik vind dat net leuker dan een feest van 200 man, want dan heb je tenminste tijd om met iedereen te praten.



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik1-5-2014 13:04:44

Wij zitten tot nu toe aan 78 gasten en er moeten er nog 8 bevestigen of ze al dan niet komen (moest normaal tegen gisteren). Vind dit een mooi aantal en uiteindelijk maakt het aantal niet uit hé. Wij hebben wel beiden een kleine familie zodus....daarmee dat we ook een avondfeest hebben kunnen geven met alles op en aan want anders zouden we ook een andere formule gekozen hebben.



evy

 Meld misbruik1-5-2014 17:46:33

Wij zitten aan 97 gasten (we hadden er 138 uitgenodigd). Zo is er meer ruimte op de dansvloer ;)



Natasja
28-5-2014
 Meld misbruik1-5-2014 17:58:15

amai, blij om te lezen... had ook al zo'n is-het-al gevoel. ook zeer kleine familie en niet echt een grote vriendenkring...

idd... meer ruimte op de dansvloer én om echt contact te hebben met je gasten...





Greet
24-5-2014
 Meld misbruik1-5-2014 21:12:28

Wij zitten aan ongeveer 135 personen van de 175 genodigden.



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik2-5-2014 13:47:33

hey,

wij zitten slechts aan een 70-tal (46 daggasten en 23 avondgasten).
Ik vind dit ideaal, uitnodigen om ook maar uit te nodigen vind ik ook maar nutteloos.



Evelien
24-5-2014
 Meld misbruik2-5-2014 19:48:54

Ja das waar. We kennen tenminste de gasten he ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info