Terug naar overzicht
Hoi An,Bij mij is mijn papa vorig jaar overleden, dus het probleem was bij ons ook hoe we de suite zouden samenstellen. Voorlopig doen we het als volgt: ik ga samen met mijn mama binnen en mijn vriend samen met zijn mama (die ook alleen is). In het buitenkomen, gaan de twee moeders naast mekaar buiten. Oorspronkelijk (voor mijn papa stierf) zou mijn vriend zijn mama haar neef meevragen in de suite, om niet alleen te moeten lopen. Ik denk dat je zeker de vriendin van je mama kan vragen, voor haar zal het ook een hele eer zijn dat je haar vraagt. Of heb je geen zus of zo die naast je papa zou kunnen lopen in het buitengaan? Dan kan ook nog een oplossing zijn?Volgens onze ceremoniemeester mag er in de suite niemand alleen lopen (mijn 3 grootouders die ik nog heb zullen daarom met drie naast mekaar lopen), maar je kiest natuurljk zelf waar je je het beste bijvoelt. Het zal sowieso al een dag zijn met een dubbel gevoel he, op zo'n moment voel je dat gemis natuurlijk nog eens zo hard. Groetjes,Wendy5.5.07
Ik zou ook eerst in eigen familie kijken of er iemand is die naast je vader kan lopen. Een tante ofzo? Je kan aan die persoon volgens mij niet vragen om bepaalde kosten op zich te nemen.Groetjes