Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging, wat moet er zeker op?

  29-4-2014 10:16:19
Wij hebben binnenkort een afspraak met de drukker, dus ben al es aan 't zien voor onze tekst.

We gaan voor een redelijk "strakke" uitnodiging en ik wil de tekst beperken tot het minimum, zodus dat is:

- u bent uitgenodigd om het huwelijk te vieren van + onze naam
- de datum
- locatie en uur
- tegen welke datum de mensen ons iets moeten laten weten

Zie ik iets belangrijks over het hoofd? :)
Voorbeeldjes ter inspiratie zijn ook welkom.

Joke
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1892


Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik29-4-2014 10:26:53

cadeautip?

Onze uitnodiging ziet er zo uit

Sabrina & Philip trouwen!

Wij geven elkaar het jawoord op 20 september 2014.

Wij nodigen u graag uit voor de huwelijksvoltrekking om 11.30 u in het gemeentehuis van Heist-op-den-Berg
(Kerkplein 17, 2220 Heist-op-den- Berg).

Graag heffen wij van 15 u tot 17 u met u een glas tijdens onze huwelijksreceptie in het Hof van Riemen (Orshaegenstraat 11, 2220 Heist-op-den-Berg).

Om 18 u zetten wij het feest verder in feestzaal ’t Festijn (Kegelstraat 5, 2580 Putte/Beerzel) met een diner, gevolgd door het dansfeest.

Wij horen graag voor 20 augustus 2014 of u al dan niet aanwezig kan zijn.
(e-mail + nummer)


De li zijde:

Omdat wij op 21 september naar Rhodos gaan, hebben bloemen en planten geen lang bestaan.
Een bijdrage voor onze huwelijksreis, stellen wij erg op prijs.
Rekeningnummer??



Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik29-4-2014 10:27:39

Uiteraard wel allemaal inzelfde lettertype en grootte.. Met kopiëren is het verschillend



Ann
26-5-2014
 Meld misbruik29-4-2014 10:56:25

Bij ons ook een strakke kaart met niet te veel tekst.

Hij wist het zodra hij haar zag,
zij wist het zodra hij haar kuste...

mijn naam
&
zijn naam

nodigen u met veel plezier uit op hun trouwfeest!

Op datum
ceremonie, receptie en diner van 15u00 tot ...
in zaal + adres.

Gelieve te bevestigen voor datum op tel.nr.

Cadeautip: symbool enveloppe + rekeningnummer


Voor onze burgerlijke trouw hebben we voor de naaste familie en vrienden een kaartje bijgevoegd (is andere datum) en verder heeft iedere enveloppe ook een kaartje met de wegbeschrijving erin.




Lies

 Meld misbruik29-4-2014 11:53:04

Bij ons staat er ook alleen wat echt belangrijk is op.

Voorkant onze namen
Binnenzijde re: gaan trouwen + datum
uur stadhuis
Uur ceremonie + aansluitend avondfeest
Graag een seintje voor ... met e-mailadres en gsm nr.
Cadeautip: envelopje en rek nr.

Binnenzijde li helemaal onderaan: feestadres



cecile
16-8-2014
 Meld misbruik29-4-2014 13:46:59

ik ga hier ook even volgen want zijn daar nu ook mee bezig



An
20-6-2015
 Meld misbruik29-4-2014 14:14:11

Ik volg ook even mee...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info