Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kalligrafie

  27-4-2014 16:34:43
Hallo,

Zijn hier nog bruidjes die iets met kalligrafie gedaan hebben? Ik ben bezig met het zoeken van onze uitnodigingen. De uitnodiging heb ik waarschijnlijk gevonden en de enveloppen ook. Nu had ik de adressen er graag in kalligrafie laten opzetten of toch iets in die stijl. Gaat het dan nog om die op de post te doen (ik kan ze niet allemaal persoonlijk gaan afgeven).Kan je dat ergens laten doen/maken want ik kan dat zelf niet. Eventueel zou ik dat ook willen gebruiken voor onze menu's.

cecile
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 857


Eline
1-3-2014
 Meld misbruik27-4-2014 22:13:42

Hallo,
mijn mama heeft al onze enveloppen in calligrafie geschreven, we hebben deze op de post gedaan en ze zijn allemaal goed aangekomen!



jeroen
23-8-2014
 Meld misbruik28-4-2014 15:30:35

tip: zelf doen. Ik heb er zelf net 150 geschreven, de eerste enveloppen gaan wat moeilijk maar na een tijdje gaat het alleen beter, eerst wat lettertjes uitzoeken natuurlijk en op een kladblaadje schrijven. Zo leer je iets bij wat je later nog kan gebruiken ! Het maakt het ook nog persoonlijker als je het zelf schrijft ;-) Het enige wat je nodig hebt is zo een pennetje en een potje inkt ;-) success



Britt

 Meld misbruik29-4-2014 15:13:56

Hallo Cecile, ik ga het ook zelf proberen te doen. 1 voordeel heb ik wel: ik heb niet zo veel uitnodigingen, dus dat valt mee.

Een vraagje voor Jeroen: enig idee welk pennetje? Best met een zo smal mogelijke punt? Ik zou voor zilvere inkt gaan....




cecile
16-8-2014
 Meld misbruik30-4-2014 13:40:43

dan ga ik het misschien ook wel zelf proberen. Ik zal eens googelen op voorbeelden :) waar kan je die pennetjes en inkt kopen? En zoals Britt vraagt, wat koop je dan best?



jeroen
23-8-2014
 Meld misbruik2-5-2014 9:28:42

@ Britt, Ik heb zo'n setje gekocht met 1 houdertje en verschillende pennetjes en dan wat geprobeerd, ik vond die van 2 mm breed ongeveer het mooist.
Ik heb die gekocht in Antwerpen in de scheldestraat
(http://www.dewieuw.be/index.php?pag=cms&id=239&...
)
PS als je graag zelf knutselt loop je hier uren rond ;-)


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info