Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

antwoorden op uitnodigingen

  9-4-2014 17:43:58
Met nog maar 37 dagen begint de stress toch wel te komen :) de details afwerken enzo maar waar ik het meeste stress aan heb zijn de mensen die maar niet laten weten of ze nu komen of niet. AAAAARRRRRGGGHHHHH frustraties en stress... :) maar voor de rest blijf ik kalm (of toch zo kalm mogelijk) :)
xxxx

Coraline
17-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2156


Sarah
26-4-2014
 Meld misbruik9-4-2014 18:23:25

Hoi,

Bij ons was dat net hetzelfde. Enkele enthousiaste mensen die onmiddellijk iets lieten weten, maar verder was het maar met mondjesmaat dat de bevestigingen binnenkwamen.

Rustig blijven. Ze zien een uiterlijke datum staan op hun uitnodiging en denken 'Ach we hebben nog even tijd'... Uiteindelijk laten ze wel iets weten. (de meeste toch)


Groetjes




evy

 Meld misbruik9-4-2014 20:10:26

Oei, nog maar 37 dagen! Nu begint hij pas mij door te dringen hoe snel het gaat :) wij trouwen ook 17 mei. Wij hebben nog maar 50 antwoorden van de 135. Dus hoop dat ze hier ook allemaal snel iets laten weten.



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik9-4-2014 21:10:07

Ik heb hun een datum gegeven waarop ze ten laatste moesten bevestigen, meer als 4/5 deed dit op tijd. enkele nog opgebeld en sommige anderen niet :s
hing beetje van de personen af. Maar niet bevestigen is bij mij pech.
er stond op dat je moest bevestigen als je kwam, dus als je die moeite niet wil weten, sorry maar dan hoef je niet te komen. komen ze toch die dag, sorry geen plaats voorzien. klinkt cru maar ik vind het echt enorm onrespectvol als ze niets laten weten.



Veerle
6-6-2014
 Meld misbruik9-4-2014 22:41:33

Ik denk net hetzelfde zoals Stephanie!



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik10-4-2014 8:25:55

Bij ons was het net zo: een deel bevestigt meteen, bij een ander deel liep het iets minder vlot. Op het einde kwamen de bevestigingen met mondjesmaat binnen. Uiteindelijk hebben we nog een aantal mensen zelf moeten opbellen of contacteren met de vraag of ze onze uitnodiging goed ontvangen hebben en of we hen als aanwezig op de lijst mogen zetten. De reacties hier waren ofwel dat ze dachten dat ze het al gezegd hadden, ofwel dat ze toch niet kwamen. Maar wij hebben echt van iedereen een ja of nee.
Ik vind het niet kunnen zoals Stephanie zegt dat je het niet nog eens vraagt. Als het mensen zijn die je uitnodigt, dan ken je hen ook echt en wil je hen er dolgraag bij (als dat niet zo is, dan stel ik me vragen bij jullie gastenlijst). Dus ik zie niet in waarom je dan anders zou reageren.



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik10-4-2014 10:45:52

Ik vind het gewoon enorm onrespectvol als je een uitnodiging krijgt je dan nog niet de moeite neemt om te bevestigen of je komt of niet. Het stond er ook duidelijk op. mensen dat mij echt kennen weten dat ik hier enorm belang aan hecht en als je dan die moeite niet wilt nemen sorry dan.
plus sommige mensen ben je gewoon ' verplicht ' uit te nodigen. en als je ze al niet
met de volle 100% uitnodigt en ze bevestigen niet, dan hoeft het voor mij ook niet. Ik heb mijn 'plicht' gedaan. dus moest je nog vragen hebben bij mijn gastenlijst :)




Elke
7-6-2014
 Meld misbruik10-4-2014 13:22:21

Volledig mee eens bij dit laatste bericht van Stephanie....Mensen kunnen toch lezen hé en als ze het niet wisten hebben ze niet eens moeite gedaan om trouwbrief deftig te lezen en dat zegt ook al genoeg. Het staat er klaar en duidelijk in. Maar ik ga wel iedereen opbellen die niet bevestigd heeft voor datum want kan altijd zijn dat ze brief niet ontvangen hebben. Indien wel ontvangen en ik krijg een antw van "aah moesten we verwittigen als we komen ook?" dan zullen ze er niet goed van zijn:-)



Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik10-4-2014 16:07:16

Wij hebben een speciaal e-mailadres voor de bevestigingen gemaakt en wat blijkt: al twee mensen (waarvan we weten) hebben gemaild waarvan de mail niet is aangekomen. Bij de eerste dacht ik nog dat die misschien een foutje had getypt, maar de tweede had mijn mama in cc gezet, dus ik heb het e-mailadres kunnen controleren.
Het kan dus zeker geen kwaad om eens te bellen bij mensen die niets laten weten ;-).



Jill
17-5-2014
 Meld misbruik11-4-2014 9:41:17

Idem!

stress begint toe te slaan, nu nog maar 35 dagen ;-)

Bevestigingen lopen maar mondjesmaat binnen. Wij hebben ook een grote receptie en ik heb schrik dat daar nog veel mensen niets gaan laten weten. Wie niets laat weten wordt niet meegeteld zeker? pff ik hoop maar dat ze niet opeens opdagen dan.




evy

 Meld misbruik11-4-2014 10:40:44

Mijn motto: assumption is the mother of all fuck-ups. Dus vermoeden dat wie niets laat weten, niet meegeteld wordt, lijkt mij toch vrij riskant. Contacteer ze even voor de zekerheid. Wij hebben gevraagd om te laten weten of ze wel of niet kwamen. Dan hebben we een reden om iedereen op te bellen als ze nog niets hebben laten weten en dan weten wij met 100% zekerheid wie er wel of niet is :) Wij trouwen ook 17 mei en totnogtoe al 18 afmeldingen en nog maar 50 bevestigingen. Iets meer dan de helft moet dus nog iets laten weten (ze hebben nog twee weken).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info