Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

  8-4-2014 18:24:24
Dag bruidjes,

Met nog 80 dagen op de teller is het dringend tijd om de uitnodigingen te versturen.
Ik blijf maar vastzitten op de tekst.

Daarom toch graag nog even jullie advies :-)

Wat staat er op jullie uitnodigingen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Bianca

Bianca
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1703


Veerle
6-6-2014
 Meld misbruik8-4-2014 19:00:35

Onze namen
Zij in een jurk, hij in een pak... nu gaat het er echt van komen!
Ringen, stadhuis, kerk,... de dag van onze dromen...
Vrijdag 6 juni 2014

Om 14u geven wij elkaar het ja-woord in het stadhuis.
Om 16uur geven wij elkaar de ringen in de kerk.

dan ons adres er naast gelegenheidsadres

cadeautip: symbool envelopje
Bloemen passen niet in onze koffer, een centje voor onze huwelijksreis vinden we des te toffer.
Willen jullie ons met iets extra bedanken; kun je ons een Win-for-Life biljetje schenken



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik8-4-2014 19:41:05

Je hebt nog wel tijd hoor om je uitnodigingen te versturen. zo'n 6-8 weken op voorhand is de gangbare tijd.



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik8-4-2014 20:45:59

Ziet er goed uit. Alleen zie ik niets over het feest staan...
Cadeautip is kei leuk zinnetje :)



Veerle
6-6-2014
 Meld misbruik8-4-2014 21:06:12

er zijn 3 kaartjes die apart bij de uitnodiging worden gestopt.
- receptie
- receptie en avondfeest
- avondfeest



Ann
26-5-2014
 Meld misbruik9-4-2014 11:55:21

Bij ons word iedereen voor de hele dag verwacht en staat er niet zoveel op ons kaartje zelf:

Hij wist het toen hij haar zag,
zij wist het toen hij haar kuste...

Anneke
&
Jo

nodigen u met veel plezier uit op hun trouwfeest
op ... (datum)

Ceremonie, diner en dansfeest vanaf 15u00 tot ...
in zaal ... (naam en adres)

Bevestigen voor ... op ....

Cadeautip: enveloppe




wendy
27-6-2014
 Meld misbruik10-4-2014 7:57:54

Wij hebben als uitnodiging vliegtuigticketjes dus bij ons staat alles in de taal van een stewardess lekker makkelijk enkel de kadootip gaat zo "bloemen kunnen niet in onze reiskoffer een centje voor onze dromen vinden we toffer"



Bianca
28-6-2014
 Meld misbruik10-4-2014 16:52:30

Dank je wel voor de tips. :-)
@Veerle superleuk geformuleerd, ik denk dat ik dit als inspiratie ga gebruiken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info