Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen tadaaz

  8-4-2014 9:02:02
Na zondag de uitnodigingen te hebben besteld zijn ze vandaag al toegekomen. Ben superblij met het resultaat! Zeer goede kwaliteit. Dit is toch altijd even afwachten als je online besteld, had ook geen proefdruk aangevraagd. Nu nog de extra kaartjes laten drukken en ze kunnen de deur uit. Hier een blij bruidje! :-D

Melissa
27-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1417


Lies

 Meld misbruik8-4-2014 9:11:01

Oh superleuk!!! Ik vind hun kaartjes ook heel tof. Dus fijn om te lezen dat ze in het echt ook zo goed zijn!

Ik heb wel nog een vraagje, ik heb mijn ontwerp bij hen ook klaar. Alleen zit ik met een klein probleem. Ik wil graag als cadeautip een envelopje plaatsen, maar het wil maar niet lukken. Is dit op te lossen?



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik8-4-2014 9:15:20

Onze uitnodigingen komen ook van bij tadaaz

Ze leveren idd goed en snel werk

We hebben van vele gehoord dat we een orginele uitnodiging hebben :-)



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik8-4-2014 9:17:00

Normaal moet dat lukken lies, want op onze uitnodiging stond een enveloppe

Je kan ook met hun chatten op de site , mss dat ze je kunnen helpen

Ik zal straks ook nog eens kijken hoe ik dat gedaan heb



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik8-4-2014 9:38:23

lies , ik heb het net eens nagekeken

Je moet je lettertype veranderen in wingdings regular en dan het maalteken gebruiken ( niet de x met de letters)

Hopelijk lukt het je nu ;-)




Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik8-4-2014 9:57:43

Ja idd bij ons staat er ook een envelopje op. En zoals kelly zegt, lettertype veranderen naar wingdings regular.



Kellie
6-12-2014
 Meld misbruik8-4-2014 14:01:42

Hallo Melissa,
Waar ga jij de kleine kaartjes laten maken? Ik zou onze uitnodigingen ook via tadaaz willen bestellen, maar die kleine kaartjes vind ik niet terug.. doe jij dat ergens anders? Past dit dan bij elkaar of hoe los jij dit op?
Groetjes!



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik8-4-2014 19:21:35

Ik heb mijn kleine kaartjes besteld bij de drukker, heb een papier genomen in de zelfde kleur als de uitnodigingen. vrijdag mogen we erom komen.



Kellie
6-12-2014
 Meld misbruik8-4-2014 21:18:20

Oké, dat is inderdaad een goed plan :) Bedankt voor de tip!



Julie
27-9-2014
 Meld misbruik8-4-2014 21:19:52

oh super leuk om te horen dat de kwaliteit goed is bij Tadaaz! Wij gaan er onze uitnodigingen ook bij bestellen! En die kleine kaartjes hebben wij ook nodig, naar een drukker gaan is wel een goede oplossing! Dank je wel voor de tips!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info