Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grote vraag bij wel uitnodigen of niet.

  1-4-2014 9:26:21
we hebben save to date kaartjes verstuurd.
naar mijn vriend zijn collega's het zijn er ongeveer 30.
al vrij veel vind ik voor collega's .
Maar nu is mijn vriend daar weg sinds september, en hebben we van zo goed als niemand nog iets gehoord.
Ik heb zo iets van ze niet meer uit te nodigen, maar we hebben wel die save to date kaartjes gegeven, of toch uitnodigen en hopen dat ze niet komen, als ze komen is voor te profiteren!!! daar ben ik zekers van!
Wat zouden jullie doen?

zit er echt mee!!
wil ook ni eerst kaartje en dan toch niet, maar waarom uitnodigen als ze NU ook NIKS laten horen??



ma
19-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 1868


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik1-4-2014 9:58:57

Uit het oog, is uit het hart.
Ik vermoed dat de meesten niet zullen komen.
Sommige mensen willen echt alle graantjes meepikken, die zullen dan waarschijnlijk wèl komen "meegenieten".
Hangt er ook wat vanaf welke leeftijd deze personen hebben, zijn ze reeds wat gesetteld, dan blijven ze hoogstwaarschijnlijk thuis.
Zijn het eerder jonge mensen, dan kunnen ze elkaar wel eens aansteken en in een bende komen afzakken.
Wil je echt dat er niemand van deze groep komt, dan laat je hen dat op een vriendelijke en zakelijke manier weten.
mvg www.discovideo.be



mona
27-7-2013
 Meld misbruik1-4-2014 10:26:59

Lijkt me duidelijk uit je bericht dat je niet wil dat ze komen, dan nodig je ze ook niet uit. Simpel.



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik1-4-2014 10:43:11

Ik ben hier ook geen goeie in maar zou deze keer

toch mijn "geweten" of hoe zeggen ze dat aan de kant schuiven
en geen uitnodiging sturen..
Als je er ook niets meer van hoort hoeft het ook niet om zich lekker vol te eten en/of te drinken.
Ik denkt dat hun net het zelfde zouden doen, niet?
Ochja je aanstaande man kent zijn ex-collega's natuurlijk het beste :)



ma
19-7-2014
 Meld misbruik1-4-2014 10:43:50

het is een dubbel gevoel,

Vind gewoon erg dat er geen ene een beetje moeite doet voor is te horen hoe dat het gaat,
1 persoon wel en deze zouden we zeker willen uitnodigen maar de andere waarom??? we hebben wel een save to date kaartje gestuurd.
En hoe kan ik het dat duidelijk maken dat we van gedacht veranderd zijn op een vriendelijk en goede manier??
Met terug een kaartje,
omwille van de omstandigheden hebben we besloten jullie geen uitnodiging te geven voor ons huwelijk. onze exuses voor het ongemak, dat klinkt ook maar raar niet?

weet het echt niet meer!



ma
19-7-2014
 Meld misbruik1-4-2014 10:44:46

Hij heeft er een dikke 6 -8 maand gewerkt dus echt goed goed kennen was het ook niet!!! maar ze deden veel met de sfeer!!!



ma
19-7-2014
 Meld misbruik1-4-2014 10:46:28

Ik zit er gewoon mee, moest ik geen save to date kaartje gegeven hebben was geklonken en deden we het niet!!

Maar ....

Met save to date kaartje ==> weet ik het niet, is het mijn geweten zoals ine zegt, het zou goed kunnen!!

Hopelijk brengen jullie mij raad...



Eva
9-8-2014
 Meld misbruik1-4-2014 10:57:14

of een soort gulden midden weg, als jullie een uitnodiging hebben met daarop alleen de details van de viering kan je hun dat sturen of gewoon een receptie met een glaasje doen?



ma
19-7-2014
 Meld misbruik1-4-2014 11:10:42

onze uitnodiging zijn van A tot Z al gemaakt en gedrukt.Het was echt receptie + eten + dansfeest.

ik weet et niet meer,
heb het ook moeilijk om de mensen weg te jagen.
dan ze pas mogen komen rond 21 uur.
en mee dessert eten dan ofzo?

weet het niet!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik1-4-2014 11:11:52

(Tussen haakjes: 't is Save the date, niet save to date. Hopelijk stond het op je kaartje wel juist. :-) )

Maar 't is wel vervelend dat je ze al op de hoogte gebracht hebt natuurlijk. Dan ligt het toch wat moeilijker om ze niet uit te nodigen inderdaad.

Misschien zoals Eva zegt, een receptie doen? Of hen alleen voor dessertenbuffet uitnodigen?



ma
19-7-2014
 Meld misbruik1-4-2014 11:23:08

geen idee hoe ik het juist genoteerd heb! engels is barslecht!!!:)

En alle tafel dekken en pas op einde de collega's laten komen voor dessertenbuffet?
is dit ook niet raar?




Eline
20-9-2014
 Meld misbruik1-4-2014 11:40:43

Ik zou ze gewoon niet uitnodigen! Het is jullie trouw, jullie feest en jullie doen wat jullie zelf willen! Iemand uitnodigen omdat je je verplicht voelt hoeft zeker niet, hoe vervelend het ook mag zijn. Al denk ik dat iedereen daar wel begrip voor kan opbrengen!



debora
18-7-2014
 Meld misbruik1-4-2014 11:41:41

Maar stond op jullie Save the date dan al waar het te doen was en hoe laat enzo... ?

Bij ons stond er enkel de datum! En wij hebben een deel van de familie geschrapt, omdat ze toch alleen maar zouden komen profiteren en nadien er slecht over klappen...

Die zullen dus ook gewoon geen uitnodiging krijgen, terwijl ze wel een Save the date hebben ontvangen...

Ik maak mij daar niet druk om hoor! Das logisch dat als ge ze niet meer hoort, ze ook niet meer moeten verwachten dat ze mogen komen... Zo denk ik er toch over..





Elke
7-6-2014
 Meld misbruik1-4-2014 11:42:47

Ik werk op mijn huidig werk 14 jaar en ik vraag niemand. En er zijn ook mensen die we mondeling gevraagd hebben maar uiteindelijk geen uitnodiging gestuurd hebben. Maar in jouw geval zou ik nu kaartje sturen "wegens omstandigheden".....



Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik1-4-2014 12:01:39

Wij hebben om zulke kwesties te vermijden enkel save-the-dates aan onze familie gegeven.
Kun je ze niet gewoon een kaartje/mailtje sturen met de gegevens van de viering? Dan zijn ze uitgenodigd voor je trouw, maar niet voor het feest. Of enkel receptie, dat wordt vaak gedaan voor collega's.



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik1-4-2014 12:05:21

ik vind dat dat eigenlijk niet nodig is om je collega's uit te nodigen,binnen de poort al goe en wel maar eens die poort buiten = elk zijn weg,elk zijn leven.
dus ik zou het nu zeker niet doen met dat hij er toch nie meer werkt.
en je wil hen er overduidelijk niet bij dus ook niet doen he dan.



ma
19-7-2014
 Meld misbruik1-4-2014 14:53:16

we hebben enkel dit een kaartje met dit gegeven.


de officiële uitnodiging volgt nog komend jaar,

dan zijn wij met alle voorbereidingen klaar.

echter onze trouwdatum staat nu al vast.

en wij vieren die dag graag met jullie als gast

19/7/2014 wordt dus onze trouwdag.

die je alvast in je agenda reserveren mag!

Ik twijfel en mijn vriend zegt van het niet te sturen.

ze doen ook niet echt veel moeite, maar ik vind zo raar omda er sommige da misschien effectief opgeschreven hebben?





abra

 Meld misbruik7-4-2014 13:01:59

Je zal alvast iets moeten doen. Enerzijds stuur je hen een kaartje om hen te zeggen om die datum vrij te houden. Dus eigenlijk ben jij nu terug aan zet, niets doen lijkt me geen optie. Niet iedereen reageert op zo van die "save the date" kaartjes ook.



ma
19-7-2014
 Meld misbruik7-4-2014 22:13:41

aan Debora stuur je dan nog een kaartje om te zeggen dat ze eigelijk niet uitgenodigd worden,??


wat kan ik dan best doen Abra??




debora
18-7-2014
 Meld misbruik8-4-2014 0:03:26

nee hoor, er stond niks van waar het te doen was en de tijden op de save the date, enkel de datum.

Wij hebben ze al heel lang niet meer gezien of gehoord ondertussen, dus vermoedt ook dat ze geen uitnodiging verwachten! En als ze het verwachten, zullen ze tegen dan wel duidelijk merken dat ze niet meer welkom zijn...

Gaan zeker niet sturen dat ze niet meer welkom zijn. Is overbodige moeite vind ik, komen ze zo ook wel achter ;-)



Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info