Terug naar overzicht
hallo wij hebben ook twee kinderen en ze gaan s,avonds mee naar een vriendin ze blijven daar slapen,
Toen mijn nonkel trouwde was hun zoontje van 4 ook op het feest samen met z'n vriendje van op 't school.Ze hadden twee bedjes mee en daar hebben ze in geslapen.Hebben ze geen kamertje apart in de zaal waar je een matras of veldbed ofzo zou kunnen zetten?Dan zijn ze er bij en is er altijd wel iemand die eens kan gaan kijken...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Wij hebben een dochtertje van 4, maar we doen ook geen groot avondfeest, alleen een lunch's middags, en daarop komen ook de kids van de getuige (haar beste vriendjes) mee, dus dan is het voor haar ook een leuke dag. ZIjn nog volop bezig ook wel zaaltje te lkiezen in functie van de kids :)E
Hallo,Wij 2 kindjes op het moment van de trouw gaan ze 5 en 2 jaar zijn. Ze beleven heel de dag mee tot aan het desserbuffet. Rond 22u zal mijn schoonpa hen naar de dagmoeder van ons zoontje brengen. Ze kunnen al lang opblijven,hebben we ondervonden met de feestdagen. Ook bij ons komen de vriendjes van de kindjes mee,we hebben met de ouders al afgesproken dat ze hetzelfde uur vertrekken zoals onze kids. Ze mogen gerust blijven,maar dan moeten zijn voor hen zien. Maar de meesten gaan hun kids wegbrengen naar grootouders of vrienden. Kun bv niet starten met een babysit,nual iemand soms eens laten komen zodat ze die persoon gewoon zijn als het de trouw is. En heb dan ook wegbrengen naar jullie huis waar de babysit hen opvangt,hun vertrouwde omgeving of de babysit een stuk van het avondfeest bij laten wonen dan op een bepaald uur vertrekken naar huis. Of misschiens biedt de zaal een mogelijkheid om hen te laten slapen.Grtjs
Dag Karine, Ja hoor, wij hebben ook reeds een zoontje van bijna 1 jaar. We hebben gevraagd aan zijn onthaalmoeder of zij ons zoontje wou opvangen na de receptie (waarop zij ook is uitgenodigd uiteraard). Hij zal bij haar blijven slapen, hij is haar het meeste gewoon, aangezien hij er in de week bijna elke dag is. Ik vond het zeer belangrijk hem bij iemand achter te laten die hij kent en gewoon is. Groetjes, Carmen
Hallo, Ook wij hebben een peutertje (meisje) dat op het huwelijk 19 maanden oud zal zijn. Ik heb al eens geïnformeerd bij De Bond of de babysit die gewoonlijk komt, die dag er gewoon bij kan zijn en op de momenten dat ze moe is, haar gewoon naar huis brengt. Ze moesten nog informeren naar de eventuele mogelijkheid voor hun verzekering. Een bedje zetten ergens apart in een kamertje aan de feestzaal lijkt me moeilijk. Er zal toch vrij veel geluid doordringen, denk ik. Wat gaan jullie je kindjes aandoen? Ik zou haar graag een schattig jurkje aandoen, niet tot op de grond, maar heb nog geen concrete ideeën. Als iemand ideeën heeft, laat maar komen :-)GroetjesMarleen 6.7.7
Wij hebben een zoon die tegen dan 5 zal zijn en de zus van mijn verloofde zal dan 7 zijn. Wij laten ze gewoon het hele feest meemaken aangezien ze allebei vrij lang kunnen opblijven maar voor het geval ze toch moe zouden worden zullen we ergens een bedje voorzien. Groetjes,Angie14/07/07
hey wij zij in september getrouwd en hebben 2 kindjes van 5en 3jaar mijn kindjes gaan al naar school kweet niet van jou maar een vriendinnetje van mijn dochter haar mama is naar de receptie gekomen en heeft ze meegenomen en ze zijn daar blijven slapen ik ken die mama en zo had ik geen probleem je kan nog altijd een babysit vragen als er geen andere oplossing is.grtjs
Hey,Dit zijn allemaal goede voorstellen maar spijtig genoeg niet voor mij.Aangezien ik thuis ben gaan de kindjes niet naar een onthaalmoeder dus dit is geen optie voor mij.Naar school gaan ze ook nog niet,maar dit is in februari.Misschien vind ik dan een oplossing.Toch bedankt voor alle berichtjes.Groetjes, Karine
Karine,Dat idee van Anne-Mie had ik ook : je laat vanaf nu tot aan jullie huwelijk regelmatig een kinderoppas komen. Daar kunnen jullie kindjes dan aan wennen tegen dat jullie feest doorgaat. De avond zelf neemt de kinderoppas jullie kindjes mee naar jullie huis (ze moet dus over eigen vervoer beschikken) en blijft er ook overnachten. Je kan haar dat van bij de eerste keer ook duidelijk maken, dat dat engagement erbij hoort, dat dat uiteindelijk de bedoeling is. Bijkomend voordeel : in de maanden voor jullie huwelijk kunnen jullie al eens een avondje uit met zijn tweeën.Goed idee?Groetjes.