Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

teksten uitnodiging willen jullie eens nakijken!

  20-3-2014 9:02:03
dag bruidjes,

ik moet onze teksten doorsturen naar de drukker en zou graag jullie mening eens horen over de teksten en of deze wel duidelijk zijn
we hebben een standaard tekstje op elke kaart en dan een klein kaartje dat er bij komt als je uitgenodigd bent op de receptie en avondfeest of enkel dansfeest

standaard tekst:

Na 5 jaar samen zijn en een prachtige dochter willen wij ons geluk bezegelen met een huwelijk.
Wij geven elkaar het jawoord om 14:00 uur in het gemeentehuis te Lebbeke.
Daar zullen wij ook een klein drankje aanbieden.


Wij en onze ouders nodigen U graag uit op onze huwelijksviering
om dit samen met ons te vieren.


receptie + avondfeest:

Samen met onze ouders
nodigen wij u graag uit op een kleine viering om 16u45.
Daarna is er aansluitend
de receptie en het avondfeest om 17u30.
in Hof Ter Meyghem,
Hofstraat 143,
9200 Oudegem –Dendermonde

Indien belet graag een seintje voor 1 mei

dansfeest:

Samen met onze ouders
nodigen wij u graag uit
op het dansfeest om 22u00
in Hof Ter Meyghem,
Hofstraat 143,
9200 Oudegem –Dendermonde

Indien belet graag een seintje voor 1 mei



Melissa
7-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2056


Christine
26-4-2014
 Meld misbruik20-3-2014 9:11:42

Misschien staat het op de voorkant, maar ik zou nog ergens de datum vermelden ;-). Gewoon voor het geval mensen het niet meer exact weten.



Melissa
7-6-2014
 Meld misbruik20-3-2014 9:31:38

aahja sorry die staat inderdaad vermeld op de voorkant van onze kaart samen met onze namen .

vind je voor de rest het duidelijk? die kleineviering is in de tuin van onze feestzaal en ik weet niet of ik dit beter er bij vermeld of niet.



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik20-3-2014 9:41:17

Dag Melissa,
Mijn opmerkingen:
- Ik vind het raar dat je zowel bij de standaard tekst de viering vermeldt zonder het uur en bij de tekst voor mensen van de receptie staat dit er wel bij. Als jullie wensen dat iedereen naar de viering kan komen, dan zou ik dit op de standaard tekst vermelden en weglaten bij het aparte deel. Vermelden jullie ook waar de viering precies plaats vindt?
- Ik zou persoonlijk "indien belet..." wijzigen in "Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen voor 1 mei". Dat klinkt positiever vind ik :-)
Misschien nogal kritisch, maar je vraagt een mening hé ;-)
Succes!
Chantal





Melissa
7-6-2014
 Meld misbruik20-3-2014 9:47:00

die persoonlijk viering staat niet vermeld opd e standaard tekst omdat deze enkel voor de intieme kring is , diegene die uitgenodigd zijn voor avondfeest zullen dus ook deze vrieing meemaken maar de avond gasten , en eventueel collega's buren niet. Die 'Wij en onze ouders nodigen U graag uit op onze huwelijksviering
om dit samen met ons te vieren.' slaagt dus eigenlijk op de huwelijksviering in het gemeentehuis, daar mag iedereen wel aanwezig zijn.
:)



Melissa
7-6-2014
 Meld misbruik20-3-2014 9:52:02

Misschien is het beter als ik het zo vermeld?


Fillip & Melissa

7 juni 2014

Na 5 jaar samen zijn en een prachtige dochter willen wij ons geluk bezegelen met een huwelijk.
Wij geven elkaar het jawoord om 14:00 uur in het gemeentehuis van Lebbeke.

Wij en onze ouders nodigen U daarom graag uit op onze huwelijksviering

om dit samen met ons te vieren.

Daar zullen wij achteraf ook een klein drankje aanbieden.




Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik20-3-2014 9:52:29

Aha, dat was me niet echt duidelijk. Ik zou het gemeentehuis geen viering noemen dan want dat klinkt verwarrend. Misschien zoiets dan:
Samen met onze ouders nodigen wij u graag uit om ons jawoord en onze officiële pennentrek te komen aanschouwen om 14:00 uur in het gemeentehuis te Lebbeke.
Nadien bieden wij u daar graag een drankje aan.

"u" zou ik ook overal met kleine letter zetten.





sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik20-3-2014 10:32:43

hey,zoals die samen met onze ouders nodigen we jullie graag uit ....
mss dit 1 keer te melden,want ik lees het 3 keer.is dit niet te veel?
voor de rest vind ik het mooi
grtjs



evy

 Meld misbruik20-3-2014 11:50:34

Een suggestie... misschien ook vermelding "bij aan- of afwezigheid graag een seintje voor ....". Nu staat er enkel wij afwezigheid... wat dus wilt zeggen dat je iedereen moet opbellen die niets laat weten en die denken dat ze niets hoefden te laten weten. Kan misschien verwarrend zijn.



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik20-3-2014 12:03:44

Hoi hoi ,

* Ik las al de tip ivm die afwezigheid / 1 mei ... dus dat moet ik niet nog eens gaan zeggen.
*Wel heb ik 1 ding maar dat is persoonlijke smaak, je hebt het over jullie als koppel en dan je dochtertje .. En dan zeg je wij en onze ouders nodigen jullie ......
Ik vind het dan veel leuker om er gewoon WIJ van te maken en niet met de ouders.
En meer in naam van jullie 3tjes te spreken :).
*En dat drankje zou ik gewoon weglaten en de mensen die aanwezig zijn gewoon aangenaam verassen dat ze een drankje krijgen , niet ?
* Daarna is er aansluitend
de receptie en het avondfeest om 17u30. (dat uur zou ik weglaten .. want als het aansluitend is maakt het niet meer uit hoelaat of wel? Want iedereen is er dan toch al).

Sorry voor al de "kritiek" / tips .. jullie moeten natuurlijk zelf jullie gedacht/hart volgen. Maar is niet gemakkelijk z'n tekstje opstellen :)



Melissa
7-6-2014
 Meld misbruik20-3-2014 12:44:07

Bedank iedereen, ik ga het aanpassen en dan kan ik het naar de drukker sturen!



Marieken
8-8-2014
 Meld misbruik23-3-2014 16:00:49

Hey Mel,
Ook ff gelezen en zoals iemand hierboven zegt, dat drankje zou ik weglaten, das des te leuker als ze het achteraf krijgen als 'verassing'.

Wat ik een beetje als opmerking (geen kritiek natuurlijk heb) is dat er twee keer te lezen is 'klein' (bvb klein drankje, kleine viering)... Terwijl, ik ken je goed genoeg, dit voor jou en je gezinnetje wel groots is, een trouw is niet niets... Misschien kan je zeggen een intieme viering?


Tkomt dichterbij hé ! SPANNEEEEEEND!!!



Melissa
7-6-2014
 Meld misbruik27-3-2014 11:08:38

piep Marieken!

heb dat drankje er al van tussen gelaten :)
ja mss is intieme viering wel meer geschikt!

bedankt e, hoe vlotten de voorbereidingen bij jou?
Das ook niet zooo lang meer e :)
nog 10 weken en ik ben een getrouwde vrouw ! :-)



Marieken
8-8-2014
 Meld misbruik28-3-2014 15:16:58

spanneeeeend! ben benieuwd naar de foto's en je kleed en ook voor je dochtertje ;-)
graag gedaan hoor :-)
wel vond het ook beter zonder dat drankje ;-) mensen die er effectief willen bijzijn komen voor jullie eh en niet voor dat drankje :-p

voorbereidingen zijn goed! alles is zo goed als af, begin mei de uitnodiging verzenden. Nu nog juist de enveloppen schrijven en dan binnenkort de effectieve menu kiezen en alles is compleet ;-) succes nog!



Eline
20-9-2014
 Meld misbruik1-4-2014 12:38:58

Mij hebben ze altijd verteld dat de naam van de bruid eerst moet staan. Of is dat niet zo?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info