Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen Ava, aanrader!

  7-3-2014 7:31:31
Hallo,
Hier weer iets belangrijk om van ons lijstje te schrappen, we hebben onze uitnodigingen! We hebben ze laten drukken bij Ava en zijn super tevreden, zeer goede service, gaat zeer snel en is de veruit de goedkoopste denk ik!
Ze zijn prachtig, nu nog eventjes wachten tot we ze kunnen afgeven ;-).

Emmy
4-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1559


Kim
19-7-2014
 Meld misbruik7-3-2014 9:22:35

Aha, wij waren al van plan om die van ons daar te laten drukken! Goed om nog even bevestiging te krijgen van de goede service :)



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik7-3-2014 9:46:12

Wij gaan beginnen met onze uitnodigingen dit weekend uit te dragen. Eindelijk!!!
Hadden al van collega gehoord dat AVA een snelle en correcte service levert. Zouden normaal gezien ook bij ava geweest zijn maar mijn man kon op zijn werk alles laten drukken dus véél geld uitgespaard:-) Hebben trouwbrieven(103114),sluitzegels(173121),menu(200090) en tafelkaartjes van het merk buromac dat ze trouwens ook verkopen bij ava.
Wij hebben ook postzegels speciaal voor huwelijk gekocht in de post (rode achtergrond en witte hartjes)
Welke uitnodigingen hebben jullie trouwens genomen? Ben altijd benieuwd wat andere bruidjes nemen



Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik7-3-2014 11:19:18

Bij ons zijn de kaartjes ook van buromac, papillons ref nr 103.112, onze menu's laten we drukken via onze zaal.



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik7-3-2014 12:00:32

kan je in de AVA ook terecht met eigen ontwerpen? Of moeten we hun ontwerpen gebruiken? Hoeveel betaal je ongeveer per kaart?



joyce
16-8-2014
 Meld misbruik7-3-2014 12:02:42

Elke,
Heb ook dat kaartje laten toekomen met de post, als proefexemplaar:) mooi! Hoeveel betaal je bij Ava?



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik7-3-2014 12:50:53

ja ik heb het als proefexemplaar laten toekomen, ik moet eerlijk zeggen dat ik misschien wel (en ik overdrijf niet)20 proefexemplaren liggen heb. Mijn toekomstige heeft ze via zijn werk besteld bij buromac en ook op zijn werk laten drukken dus ik kan je spijtig genoeg niet helpen wat de prijs betreft. Daarvoor zul je bij Emmy moeten zijn. En deze is voor Emmy prachtige trouwbrief!!! Ik had hem besteld in het grijs want hij was 1 van mijn favorieten maar man in spé had een lichtere voorkeur voor degene we nu hebben.



Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik8-3-2014 7:47:53

Annekatrien en Joyce, wij hebben 1,68 euro per kaartje betaald, de prijzen van buromac vind je allemaal terug op hun site.
De drukkosten bij Ava zijn 70 euro, dit zijn de opstartkosten, een enkele kaart zonder extra kaartjes bv receptie, avondfeest.
Wij hebben maar 70 euro moeten betalen want iedereen blijft van receptie tot avondfeest.
Elke, bedankt, die van jullie is ook heel mooi!



joyce
16-8-2014
 Meld misbruik8-3-2014 9:14:25

Ok. Dank je!



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik9-3-2014 19:04:44

Ven een vraagje ivm de drukkosten Emmy. Ik ben bij een drukker geweest en die rekende 69€ voor te drukken in zwart, maar nog eens 10€ extra om te drukken in een standaard kleur (die niet moet gemengd worden). Was die 70€ bij ava, voor de kleur drukwerk zoals op de voorbeeld kaart en niet gewoon zwart?



Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik9-3-2014 19:40:46

Melissa, onze tekst is in bruin, zonder extra kosten, ik geloof dat goud en zilver kleur extra is.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info