Terug naar overzicht
Hallo, zelf hebben wij ook besloten om ons feest (100 personen) te laten doorgaan in de kleine graaf. Tot nu toe zijn we heel tevreden met de manier van werken, heel professioneel! Zelf mag ik met 6 personen het hele menu gaan proeven, maar daar wachten we nog even mee tot oktober. Ik vind het een prachtige locatie en heb er heel veel zin in :-). Mijn ouders zijn daar onlangs naar een feest geweest en vonden het super, dus dan weet ik genoeg. :-)
Beste,MIjn schoonbroer en schoonzus hebben door hun feest gegeven en als gast hadden wij toch helemaal niet te klagen hoor! Ook fijn voor de kinderen want er is een groot grasveld en een speeltuin dacht ik.Het was zomer dus de receptie was buiten.Zeer gezellig en geslaagde dag geweest! :-)GroetjesSabrina
Hallo, wij hebben ons feest in de kleine graaf gegeven. Alles was heel goed geregeld en kan mij geen enkel negatief punt bedenken. Wij waren met ongeveer 110 personen, en hebben achteraf alleen maar positieve reacties gekregen van de aanwezigen.
Wij zijn daar in oktober geweest (eigenlijk bij bovenstaande reactie toevallig) en waren onder de indruk van de locatie! Gewoon doen zou ik zeggen.