Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Graag tips voor huwelijksreislijst

  9-1-2007 20:09:54
Hallo,

Omdat wij al een hele tijd samenwonen en ons huisje helemaal in orde is, hadden wij gedacht om onze huwelijksreis om te toveren tot een 'huwelijksreislijst'. De reis wordt dan opgesplitst in tal van kleine onderdelen, zodat iedereen die dat wenst je een stukje van je reis kan schenken.

Ik ben nog op zoek naar originele ideetjes om in op te splitsen. Heeft iemand van jullie misschien z'n reis op deze manier uitgewerkt? 't Zou tof zijn als je me een voorbeeldje zou willen mailen om een beetje op dreef te komen.

Mijn e-mailadres is zonneke03@hotmail.com.

Bij voorbaat bedankt!

Groetjes,
Mieke

A
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 481


Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik9-1-2007 20:20:24

wat een leuk idee Mieke :) laat mij ook iets weten als je ideetjes krijgt, zou alleszins origineler zijn dan gewoon een bus of iets dergelijks te plaatsen op het feest.

Mijn e-mail adres:

marisa_picalausa@hotmail.com




Mieke
15-6-2007
 Meld misbruik9-1-2007 20:47:52

Hallo Mieke,

Inderdaad dit is wel een leuk idee. Ik heb hier we al gehoord, gelezen dat de reisbureaus dit een beetje opsplisten. Maar moest je leuke ideeën ontvangen, mail gerust door, miekepan@hotmail.com
Groetjes,
Mieke



Manuela

 Meld misbruik9-1-2007 22:26:54

Beste Mieke,

ik weet niet waar jullie wensen naartoe te gaan en of het al dan niet met het vliegtuig is, dus de prijzen hangen daar ook een beetje van af...
In elk geval kan je al beginnen met de volgende delen van de huwelijksreis op te splitsen: Kosten van (eventueel) vereiste internationale paspoorts; vervoer naar en van de luchthaven;
de vliegreis (als het heel ver is: eventueel supplement voor bussinessclass?)of de vliegreis in twee delen: heen en terug;
Eventuele excursie(s) dat jullie zouden willen doen; een candlelightdiner met een flesje of glaasje champagne; een eventueel supplement voor een half/ full board of een all-inclusive; wagenhuur om een sightseeing te doen; de verblijfsprijs dat per nacht wordt gerekend kan je ook per nacht aanbieden, of per week;
opwaardering van de kamer; mocht je in een hotel met Spa vertoeven: een arragement; wil je naar de kleinere kosten toe gaan: luchthaventax, visumkosten,toeslag voor fuell,... ( dat weet je al allemaal tijdens de boeking); kosten van het rechtstreeks vervoer tussen luchthaven en hotel, heen en terug ( zodat je geen "boemelbus" hoeft te nemen en als laatste doodmoe uitstapt);...
Er is nog zoveel op te noemen maar ik weet niet of ze van pas komen?
Ik hoop van harte dat ik je iets geholpen heb.

Vriendelijke groeten, en als er nog vragen zijn, laat het maar weten.

Manuela Beyens
( La Promessa)









Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik10-1-2007 8:13:14

Hey,

Er zijn verschillende reisbureaus die die formule aanbieden. Misschien bij hen eens informeren?

Groetjes, Sissi



Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik10-1-2007 10:03:10

Hallo,
Ben jij soms die Mieke die met Mathijs trouwt en die in regio Aartrijke woont ?

groetjes, je naamgenoot



Veroniek

 Meld misbruik12-1-2007 9:39:29

Hoi

Ons reisbureau had eens een koppel gehad dat een verre reis maakte (ver met het vliegtuig vliegen) en dan konden ze miles kopen... Per mile was het een bepaald bedrag.

Groetjes
Veroniek
20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums