Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

  21-2-2014 13:46:37
Dag bruiden en -gommen

wij gaan eerst trouwen voor de wet, dan een kleine broodmaaltijd en foto's en dan een viering met familie, receptie met vrienden, collega's en familie en dan afsluiten met het diner in kleine kring.
Dat maakt dat ik eigenlijk 3 groepen heb. Hoe zou ik die uitnodiging opmaken? maak ik 1 algemene uitnodiging en steek ik er kleine kaartjes bij van: "u bent van harte uitgenodigd op de receptie van... tot..."? en een ander met "u bent van harte uitgenodigd voor de viering en de receptie van... tot..."

Euh.... dat wordt verwarrend voor mij gok ik :-)

bieke
4-4-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1014


Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik21-2-2014 18:02:09

Ik heb dat "probleem" ook, maar ik heb wel 3 verschillende versies van uitnodigingen gemaakt. Ik heb een lijst opgesteld met wie ik waarvoor vraag en zo tel ik het aantal per exemplaar uit. Een beetje omslachtiger, maar mij leek dit toch nog eenvoudiger dan nadien met de kaartjes te prossen :-)



Evy
22-3-2014
 Meld misbruik22-2-2014 11:35:26

Wij zaten met hetzelfde :-)
Wij hebben één uitnodiging gemaakt waarop stond wanneer we gingen trouwen, waar en dat ze moesten verwittigen of ze al dan niet kwamen enzo... En bij elke uitnodiging zat er een klein kaartje met daarop: wij nodigen u graag uit op onze receptie van 15.30u tot 17u / Wij nodigen u graag uit op ons avondfeest vanaf 17.30u / Wij nodigen u graag uit op ons dansfeest vanaf 22u
En telkens daaronder ook dat ze uiteraard welkom zijn op onze wettelijke trouw.
Wel zien dat je geen klein kaartje vergeet mee te stoppen in de enveloppe.. Heb ik dus één keer voorgehad :-p



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik22-2-2014 12:17:46

Wij hebben één aankondiging, waarop enkel staat dat we gaan trouwen voor de kerk. En ons adres (voor mensen die niet kunnen komen maar wel een kaartje willen sturen vb.).
Bij elke aankondiging steken we een klein kaartje, waarvan we vier versies hebben:
- receptie
- avondfeest
- receptie + avondfeest
- suite (de mensen die de hele dag meegaan - daarop staat de dagplanning)

Op de kleine kaartjes staat er dus waarvoor ze zijn uitgenodigd, waar, hoe en tegen wanneer ze moeten bevestigen en de cadeautip.



bieke
4-4-2015
 Meld misbruik22-2-2014 12:34:32

dus de meesten werken inderdaad met kaartjes... ik ben toch nog aan het twijfelen...
Ik zou graag een originele uitnodiging geven ( ik zag onlangs een Willy Wonka-reep met gouden ticket!) maar hoe doe je dat dan?
en bijkomende vraag :-) wij hebben op het werk een team. Nodig je in een keer het team uit of ieder apart een uitnodiging?



sandra
18-7-2014
 Meld misbruik22-2-2014 15:40:53

Hey, wij werken niet met kaartjes maar met drie aparte uitnodigingen. Op alle drie staat hetzelfde, behalve dan ofwel info voor receptie, avondfeest of dansfeest. Ik had geen zin om met kaartjes te zitten prutsen, of er te verliezen (of dat de mensen ze verliezen) ofzo. En ik werk ook in een team en geef iedereen een aparte uitnodiging, want het is ook voor de partners en ik vind dat persoonlijk dan enkel een uitnodiging in groep.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info